اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

مدارس ملایر روزانه ضدغفونی می شوند/ امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود

مدارس ملایر روزانه ضدغفونی می شوند/ امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود
هادی سلگی گفت: هر روز تمام فضای مدرسه با محلول اعلامی از سوی که وزارت بهداشت ضدعفونی و گندزدایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی سلگی، مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: تمامی مدارس شهرستان با توجه به تصمیمات کشوری از ابتدای هفته گذشته بازگشایی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده پیش از حضور دانش آموزان در مدارس بیان کرد: تمامی نرده‌ها، آب‌خوری‌ها، میز و نیمکت‌ها و مکان‌هایی که دانش آموزان با آن‌ها در تماس هستند پیش از ورود دانش آموزان به مدارس ضدعفونی شدند.

,

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر گفت: بازدید از کلیه مدارس بازدید و اخذ گزارش مصور از مدیران از دیگر اقدامات انجام‌شده پیش از حضور دانش آموزان در مدرسه است.

,

وی بابیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست، تصریح کرد: تمامی دستورات و پروتکل‌های اخذشده از وزارت آموزش‌وپرورش به مدارس داده‌شده است و اگر تعداد دانش‌آموز حاضر در یک کلاس‌بالا باشد گروه‌بندی می‌شوند.

,

سلگی گفت: دانش آموزان باید ماسک، دستکش و بطری آب با خود به همراه داشته باشند و اگر دانش‌آموزی این وسایل را به همراه نداشت مدیران مدارس آمادگی داشته که این وسایل را در اختیار آنان قرار دهند.

,

وی به ضدعفونی و گندزدایی روزانه مدارس اشاره کرد و گفت: هرروز تمام فضای مدرسه با محلولی اعلامی از سوی که وزارت بهداشت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

,

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر بابیان اینکه سرویس‌های بهداشتی مدارس در طول روز حداقل دو بار ضدعفونی می‌شوند، تأکید کرد: برگزاری کلاس‌ها به‌گونه‌ای است که دانش آموزان زمان زیادی برای حضور در حیاط مدرسه ندارند.

,

سلگی گفت: کلاس‌ها برای رفع اشکال کلاس‌ها برگزارشده و هیچ تدریس جدید انجام نمی‌شود چراکه تدریس‌ها در فضای مجازی، سامانه شاد و صداوسیما انجام‌شده است.
وی تصریح کرد: برای رفع اشکال حضور دانش آموزان الزامی و اجباری نیست و به‌صورت دلخواه برای رفع اشکال است.

,
,

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر به آغاز امتحانات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات رعایت پروتکل‌های بهداشتی از الزامات برگزاری این امتحانات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه