اخبار داغ

در گزارشی بررسی شد؛

آسفالت محور ملایر_توره، تحقق آرزوی دیرینه ملایری‌ها

آسفالت محور ملایر_توره، تحقق آرزوی دیرینه ملایری‌ها
روکش آسفالت محور ملایر-توره آغازشده است و امید است با تکمیل این پروژه شاهد تحقق یکی از آرزوی های دیرینه ملایری‌ها باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جاده در کنار راننده و وسیله نقلیه همواره یکی از عوامل بروز حوادث در محورهای مواصلاتی است و کیفیت این سه مورد همواره از بروز تصادف‌های جاده‌ای جلوگیری می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وضعیت جغرافیایی شهرستان ملایر به‌گونه‌ای است که محورهای مواصلاتی این شهرستان محل اتصال به مرکز به شمال غرب و جنوب غرب کشور است و تردد فراوانی در محورهای ملایر انجام می‌شود.

,

محور ملایر-توره یکی از جاده‌های پرترددی است عبور از آن برای راننده و وسایل نقلیه با توجه به وضعیت آسفالت آن سخت و دشوار است و وضعیت این محور اعتراضات فراوانی داشته است.

,

اگر با خودرو از استان مرکزی و شهرستان شازند و محور توره به سمت ملایر حرکت کنید به‌محض ورود به حریم شهرستان ملایر با تکان‌هایی خودرو افت کیفیت مسیر به‌خوبی حس می‌شود.

,

سال‌های زیادی است که وضعیت این محور به این‌گونه است و مسافران و کسانی که ز این محور تردد دارند اعتراض ای فراوانی به وضعیت این محور دارند.

,

, ,

محمد چهاردولی یکی از ملایری‌های ساکن تهران است که در سال چندین بار به ملایر سفر می‌کند و در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت بد این محور تصریح کرد: آخرین باری که به ملایر آمدم به خاطر وضعیت بد جاده خسارت زیادی به خودرو من وارد شد.

,

وی افزود: به دلیل فوت یکی از اقوام به سمت ملایر حرکت کردم و تاریکی فراوان این محور و پستی‌وبلندی‌های مسیر باعث شد جلوبندی ماشین خراب شود.

,

چهاردولی تصریح کرد: از مسئولین درخواست داریم که به وضعیت این محور رسیدگی کنند.

,

۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای روکش کامل محور ملایر-توره نیاز است

, ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای روکش کامل محور ملایر-توره نیاز است, ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای روکش کامل محور ملایر-توره نیاز است,

دراین رابطه نیز سید اسماعیل صفوی زاده، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت اجرای این پروژه تصریح کرد: اجرای روکش کامل مسیر و رفت و برگشت محور ملایر-توره در دستور کار است.

,

وی اجرای این پروژه را منوط به جذب اعتبارات لازم دانست و تصریح کرد: در فاز نخست روکش مسیر برگشت از انتهای حوزه استحفاظی ملایر و در روستای چشمه‌علی محمد روکش آسفالت به‌طور کامل انجام می‌شود.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: اجرای این پروژه مدتی است آغازشده و تا روستای دهچانه روکش آسفالت این محور انجام‌شده است.

,
,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر اعتبار در نظر گرفته‌شده برای فاز نخست روکش آسفالت محور ملایر-توره تا شهر زنگنه را بیش از ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بر اساس برآورده‌ای انجام‌شده برای اجرای روکش کامل این محور بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

,

صفوی زاده اجرای پروژه محور ملایر بروجرد را نیز یکی از نیازهای شهرستان دانست و گفت: در حال حاضر پیمانکار در این محور در حال فعالیت است.

,

, ,

وی افزود: ۴ کیلومتر از این محور روکش آسفالت و خط‌کشی بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام‌شده است.

,

به گزارش عصر همدان؛ با توجه به وضعیت محور ملایر-توره و اعتراض‌های فراوان به وضعیت این محور امید است که هر چه زودتر شاهد تأمین اعتبارات لازم برای این پروژه باشیم و این روکش آسفالت این محور به‌صورت کامل انجام شود.

,

توجه به کیفیت آسفالت‌ریزی نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه شود و با آغاز فصل بارش و سرما روکش آسفالت این محور از بین نرود که باعث تضییع بیت‌المال شود.

,

وضعیت روشنایی نیز یکی دیگر از نیازهای این محور است که باید در کنار روکش آسفالت به آن توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه