اخبار داغ

نویسنده اسدآبادی خبر داد؛

خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد

خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد
فاطمه بگزاده از چاپ کتاب های “خواب‌هایی از بهشت” و “عطر مریم” خبر داد و گفت: کتاب “خواب‌هایی از بهشت” خاطراتی از شهید فرمانده قله نشین شنام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه بگزاده، نویسنده اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از چاپ کتابی با عنوان "خواب‌هایی از بهشت" خبر داد و اظهار کرد: این کتاب خاطراتی از شهید بیژن شفیعی فرمانده قله نشین شنام است که به صورت داستانی از زبان برادر شهیدروایت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با بیان اینکه "خواب‌هایی از بهشت" در ۱۶۴ صفحه با حمایت بنیاد حفظ ‌نشر و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان به چاپ رسیده است، گفت: در این کتاب شهید با آمدن به خواب عزیزانش از حضور پیکر خود در قله شنام خبر می دهد.

,

, ,

بگزاده با اشاره به اینکه این کتاب خاطرات جوانی به نام بیژن است که در انقلاب و جبهه خوش درخشید‌ه است، افزود: او با اینکه سنی نداشت اما فرمانده بود و برای آمدن امام و انقلاب قدم برداشت و با حضور در راهپیمایی و پخش اعلامیه دین خود را به انقلاب ادا کرد.

,

این نویسنده اسدآبادی به بخشی از کتاب "خواب‌هایی از بهشت" اشاره کرد و گفت: همرزمان شهید بیژن شفیعی برای اقامه نماز پشت سر او می ایستادند و این نشان از صداقت و پاکی او داشت.

,

وی یادآور شد: صوت کتاب خواب‌هایی از بهشت از 6 خرداد هرشب به مدت یک هفته راس ساعت ۱۰:۳۰در رادیو همدان در حال پخش است.

,

, ,

بگزاده به چاپ کتاب دیگری از خود با عنوان "عطر مریم" اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب نیز خاطرات داستانی مریم عماده همسر آزاده "عبدالله دانیال" است که در ۱۵۵ صفحه به چاپ رسیده است.

,

این نویسنده اسدآبادی گفت: کتاب "عطر مریم" خاطرات زنی است که در ده سال اسارت همسر توانست در غیاب او به تنهایی زندگی کند و زندگی بسازد و با تمامی مشکلات کنار بیاید، مریم نمونه یک زن بارزی است که توانست منتظر همسر بماند و تمامی سختی‌ها را به دوش بکشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه