اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

زنگ خطر پیک دوم کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد

زنگ خطر پیک دوم کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا درمی یابیم که شیوع ویروس افزایش یافته و شاید در آینده نزدیک شاهد پیک دوم در استان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون با تصمیمات مدبرانه ستاد کرونای استان و همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی توانستیم شیوع را کنترل و برای شرایط بحرانی آمادگی لازم را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی درباره تغییرات اخیر روند بیماری افزود: در پنج و شش روز گذشته تعداد افراد مبتلای به کویید ۱۹ در استان افزایش قابل توجهی یافته است که زنگ خطری برای شیوع دوباره بیماری بین آحاد مردم است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی آذربایجان غربی، درباره تعداد تست های انجام شده بیان کرد: از اوایل خرداد تاکنون به طور متوسط روزانه ۴۷۱ تست در استان انجام شده است که این تعداد در برخی روزها به ۵۰۷ تست نیز رسیده است.

,

وی، عنوان کرد: با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا درمیابیم که شیوع ویروس افزایش یافته و شاید در آینده نزدیک شاهد پیک دوم در استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه