اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های 14 و 15 خرداد در زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

برنامه‌های 14 و 15 خرداد در زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های 14 و 15 خرداد به صورت غیرحضوری در زنجان برگزار می‌شود و برنامه میدانی در این زمینه پیش‌بینی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های 14 و 15 خرداد به مناسبت سالروز عروج حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در عرصه فضای مجازی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام 15 خرداد در فضای مجازی با هشتگ‌های مختلف و در فضای اینستاگرام، توئیتر و کانال‌های تلگرامی اجرایی می‌شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه تلاش می‌شود تا شخصیت امام راحل به عنوان یک شاخص برای مردم معرفی شود، افزود: ویژگی‌های بارز زندگی امام راحل در قالب فضای مجازی مطرح می‌شود.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از فضا سازی شهری با همکاری شهرداری زنجان به مناسبت 14 و 15 خرداد خبرداد و گفت: تلاش می‌شود تا شهر زنجان رنگ و بوی عزای امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد را به خود بگیرد چرا که امام فرمودند من 15 خرداد را تا ابد به عنوان روز عزای عمومی اعلام می‌کنم.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به وضعیت سفید برخی شهرهای استان، گفت: این شهرستان‌ها می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های میدانی برگزار کنند.
,
 
,
وی با اشاره به آمادگی 100 درصدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برای برگزاری مراسم میدانی به مناسبت 14 و 15 خرداد، بیان داشت: علیرغم اقدامات انجام شده، این شورای تابع قوانین ستاد کرونا است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه