اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

مجلس دهم در رأس امور نبود/ مجلس فعلی از نیروهای انقلابی و ارزشی بهره مند است

مجلس دهم در رأس امور نبود/ مجلس فعلی از نیروهای انقلابی و ارزشی بهره مند است
حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: مجلس دهم در رأس امور نبود، اما اکثر نمایندگان فعلی ارزشی و انقلابی هستند و امید است این نمایندگان توصیه های رهبری را برای شکوفایی فزاینده کشور، سرلوحه امور خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم در هفته گذشته گفت: رهبر انقلاب در ابتدای پیام خود به نمایندگان مجلس یازدهم به بخشی از منویات امام راحل(ره) درخصوص اینکه “مجلس در رأس امور است” پرداختند و در این باره تأکید داشتند که مجلسی می تواند این چنین باشد که نمایندگان آن از ویژگی ها و شاخصه های لازمی برخوردار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید شناخت درستی از اولویت های کشور داشته باشند و با این شناخت با برنامه های کارشناسانه، پویا و منظم در مجلس فعالیت کنند.

,

امام جمعه تویسرکان افزود: مطابق با کلام رهبری نمایندگان، پاکدستی و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار داده و به دنبال انجام وظیفه خود باشند، در این صورت به طور قطع می توان مجلس را در رأس امور دانست.

,

مجلس دهم در رأس امور نبود

, مجلس دهم در رأس امور نبود, مجلس دهم در رأس امور نبود,

حجت الاسلام موحدی با ابراز تأسف از اینکه مجلس دهم در رأس امور نبود، در تشریح این سخن عنوان کرد: مجلس دهم ویژگی های یک مجلس انقلابی را نداشت اما به یاری خدا در مجلس فعلی هر ۳۰ نماینده تهران جزء نیروهای انقلابی، ارزشی و مورد حمایت جریان های انقلابی هستند.

,

مفتح، جزء نیروهای انقلابی و ارزشی مجلس یازدهم

, مفتح، جزء نیروهای انقلابی و ارزشی مجلس یازدهم, مفتح، جزء نیروهای انقلابی و ارزشی مجلس یازدهم,

وی با بیان اینکه اکثر نمایندگان منتحب در شهرستان ها در مجلس یازدهم جزء نیروهای انقلابی هستند، گفت: در تویسرکان نیز دکتر مفتح به عنوان یک نیروی ارزشی و انقلابی رأی آورد، بنابراین با این ترکیب نمایندگان جدید امید زیادی به این مجلس است.

,

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه وظیفه بسیار سنگینی بر عهده مجلس یازدهم است، ادامه داد: رهبر انقلاب در پیام خود به نمایندگان تأکید داشتند که مجلس یازدهم نسخ قوانین زائد و مزاحم، اجتناب از تکثّر و تراکم قوانین و همچنین معیشت طبقات ضعیف را در دستور کار خود قرار دهند و با فعالیت جهادی این مهم را تحقق ببخشند.

,

وی ابراز امیدواری کرد که مجلس یازدهم با اصلاح قوانین اشتغال و تولید و نیز توجه به ارزش پول ملی را هم در اولویت های خود قرار دهد و مهتر آن که مسئله شفاف سازی مالیات کشور را هم در نظر بگیرد.

,

نمایندگان مجلس در کشور داری به عهدنامه مالک اشتر توجه داشته باشند

, نمایندگان مجلس در کشور داری به عهدنامه مالک اشتر توجه داشته باشند, نمایندگان مجلس در کشور داری به عهدنامه مالک اشتر توجه داشته باشند,

امام جمعه تویسرکان به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر که به عنوان عهدنامه مالک اشتر معروف است هم پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهم در کشورداری مالیات است و اگر مسئله مالیات اصلاح نشود کشور اصلاح نمی شود.

,

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: اگر موارد فوق از سوی نمایندگان با جدیت پیگیری شود می توان با تصویب قوانین روشن و راهگشا شاهد رشد و شکوفایی فزاینده کشور باشیم.

,

وی تأکید کرد: آن توصیه هایی که رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس داشتند یعنی مسئله همکاری نمایندگان با یکدیگر، مسابقه در عمل پاکیزه و احراز جایگاه و موضع گیری های انقلابی و اهتمام به مرکز پژوهش های مجلس، هم باید سرلوحه امور مجلسی ها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه