اخبار داغ

بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت؛

پلمپ بیش از۳۰۰ واحد صنفی و تجاری در میناب

پلمپ بیش از۳۰۰ واحد صنفی و تجاری در میناب
فرماندار ویژه میناب از پلمپ بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و تجاری از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احمدی فرماندار ویژه میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: تعطیلی و پلمپ یک ماه واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کوید ۱۹ در شهرستان میناب کلید خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:  از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و تجاری به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمپ شده اند.

,

احمدی ادامه داد: این واحد های صنفی پلمپ شده شامل عمده فروشی، آرایشگاه مردانه، فروشگاه آرایشی بهداشتی، سوپرمارکت، یک الکترونیکی، ارزانسرای پوشاک، فروش ظروف یکبارمصرف، ابزارالاتی، کفاشی، دفتر فنی و مهندسی، نانوایی،  آرایشگاه زنانه،مرکز تجاری،پاساژ بوده است.

,

فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: در بازدید بازرسین بهداشت  از واحد های صنفی در شامگاه روز یکشنبه تعداد ۲۷ واحد به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی کوید ۱۹ در سطح شهرستان میناب پلمپ شدند.

,

فرماندار ویژه میناب گفت: همچنین در بازدید بازرسین سلامت محیط و کار شهرستان میناب از بخش توکهور_هشتبندی  نیز تعداد۵ واحد صنفی شامل سوپرمارکت ، نانوایی و آرایشگاه زنانه در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با هماهنگی و همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمپ گردید.

,

به گفته محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب پیش از این از زمان اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی دو مجتمع تجاری و ۳۰۰ واحد صنفی و دو پاساژ در میناب به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی در پلمپ شدند.

,

وی افزود: همه صاحبان مشاغل باید اصول فاصله گزاری اجتماعی را رعایت کنند و پیش از بازگشایی در سامانه سلامت نام نویسی کنند.

,

احمدی خاطرنشان کرد: صرفاً اخذ کد رهگیری به منظور فعالیت در راستای حفظ و سلامت مدیران و شهروندان کفایت نمی‌کند، بلکه انتظار می‌رود مدیران و مالکین تمامی صنوف قبل از اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، پروتکل مربوطه را دریافت و به دقت مطالعه کرده و در حین فعالیت نسبت به اجرایی شدن پروتکل‌ها در محل کار خویش اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه