اخبار داغ

عالم اهل سنت و کارشناس فرق و مذاهب شرق گلستان:

تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در گام دوم انقلاب ضروری است/ انقلاب اسلامی عامل وحدت مسلمین جهان

تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در گام دوم انقلاب ضروری است/  انقلاب اسلامی عامل وحدت مسلمین جهان
عبدالجلیل آخوند فرهمند گفت: انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نه تنها باعث از بین رفتن تبعیض در درون کشور، بلکه در جهان نیز باعث تقویت مسلمین جهان و جبهه های مقاومت علیه باطل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عالم اهل سنت و کارشناس فرق و مذاهب شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد، گفت: معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و آثار وی به نسل نوجوان و جوان در جامعه به منظور افزایش شناخت آنان از امام راحل و بهره گیری از رهنمودهای ایشان، در ابعاد مختلف باید در اولویت قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

 
وی افزود: خرداد ماه یاد آور حماسه و شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ زیرا در قیام الهی ۱۵خرداد ۱۳۴۲ اولین شکوفه حرکت و جنبش اسلامی ملت ایران به رهبری فقیه فرزانه، حضرت امام خمینی (ره) جوانه زد و ندای آزادی خواهانه و استقلال طلبانه ملت خداجوی این سرزمین جهانیان را به خود معطوف ساخت.

,
,

 عبدالجلیل آخوند فرهمند با بیان اینکه وحدت و انسجام بین مسلمانان از جمله آثار انقلاب است؛ تصریح کرد: امام خمینی(ره) با رهبری عادلانه خود به پیروزی بزرگ دست یافت و الان ما شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی پس از 41 سال با قدرت هرچه بیشتر به راه خود ادامه می دهد.

,

این عالم اهل سنت اشاره ای به دستاورد های انقلاب اسلامی داشت و افزود: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، وحدت و انسجامی است که بین مسلمانان جهان اسلام تحقق پیدا کرده که این مهم در دورترین نقاط کشور و بخصوص استان گلستان قابل لمس می باشد؛ قبل از انقلاب اسلامی در مناطق دوردست و سنی نشین استان سختیهای زیادی وجود داشت؛ از جمله اینکه در این مناطق دکتر نداشتیم و از کشورهایی چون هند و پاکستان برای معالجه بیماران می آمدند که حتی زبان هم بلد نبودند و بعد از انقلاب اسلامی حتی روستاهای دور افتاده کشور هم از تمام امکانات بهره مند شده اند.

,

کارشناس فرق و مذاهب شرق گلستان در پایان گفت: نهال انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) کاشته شد و امروز با وجود مقام معظم رهبری شاهد صدور آن در جهان اسلام هستیم که به واسطه آن جبهه های مقاومت تقویت و  بسیاری از کشورهای جهان چاره رهایی خود از چنگال استکبار را در گرو الگو گیری از انقلاب اسلامی می دانند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه