اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان

نماز جماعت در مساجد و امامزادگان برگزار می‌شود/ پرداخت بدهی نیازمندان در مناطق کم‌برخوردار

نماز جماعت در مساجد و امامزادگان برگزار می‌شود/ پرداخت بدهی نیازمندان در مناطق کم‌برخوردار
حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مساجد و امامزادگان استان زنجان گفت: نمازهای یومیه در همه مساجد و امامزاده‌های زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به موضوع بازگشایی مساجد و امامزادگان در استان زنجان اظهار کرد: با بازگشایی امامزادگان و مساجد نماز های یومیه به صورت منظم و با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه نمازگزاران برای حضور در نماز  باید وسایل عبادی خود را به همراه داشته باشند عنوان کرد: در امامزاده‌ها زیارت ضریح ممنون بوده چون احتمال انتقال بیماری وجود دارد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید براینکه این بیماری هنوز به صورت کامل ریشه کن نشده و باید موارد بهداشتی به صورت کامل در مساجد رعایت شود عنوان کرد: در ایام شب‌های قدر نیز مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و موارد بهداشتی را رعایت کردند.

,

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی افزود: امسال برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی برگزار شد و این روند همچنان ادامه دارد و مسابقات قرآنی نیز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

,

حجت الاسلام موسوی در ادامه به لبیک زنجانی‌ها به فرمان مقام معظم رهبری در کمک مومنانه افزود: زنجانی‌ها در این باره بسیار خوش درخشیدند و همه مردم وارد صحنه شدند و امسال نیز  حدود 8 هزار بسته معیشتی در سطح استان زنجان توزیع شد که این اقدام با حضور خیرین، هیئت امنای مساجد، حسینیه ها و تکیه‌ها انجام شد و همچنین از موقوفات مرتبط با نیت واقفین در این راستا استفاده شد.

,

وی با تاکید براینکه برای 500 نفر از کارگرانی که در ایام بیماری کرونا بیکار شده بودند کارت هدیه اهدا شد افزود: بیش از یک هزار کیلوگرم گوشت گرم هم در بین خانوار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان در ادامه با اشاره به پرداخت بدهی نیازمندان به سوپرمارکت‌ها در مناطق کم برخوردار زنجان گفت: در مناطق کم برخوردار خانواده‌هایی که سوپر مارکت‌ها بدهی داشتند شناسایی شده و بدهی آنها پرداخت شد.

,

وی با تاکید براینکه در این مناطق افرادی که به نانوایی‌ها بدهی داشتند اقدام به پرداخت بدهی آنها شد افزود: 80 هزار قرص نان نیز در مناطق کم برخوردار زنجان به صورت صلواتی توزیع شد.

,

حجت الاسلام موسوی در پایان با تاکید براینکه برنامه‌های رحلت امام راحل نیز به صورت مجازی در زنجان برگزار خواهد شد عنوان کرد: همه برنامه‌های فرهنگی که در گذشته به صورت حضوری برگزار می‌شد لغو شده و همه این برنامه‌ها در مجازی به صورت منظم برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه