اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد:

بستری 75 فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان های یزد

بستری 75 فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان های یزد
سلمانی گفت: تا ساعت 8 امروز صبح ۷۵ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری بوده اند. همچنین میانگین سنی فوتی‌های استان ۶۸ سال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت: تا این لحظه  وضعیت سه شهرستان بهاباد، بافق و اشکذر سفید بوده و ما بقی شهرستان های استان در وضعیت زرد به سر می برند. هرچند ممکن است که همین امروز شرایط عوض شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,

وی تاکید کرد: باید دانست در شهرستان های بافق و بهاباد به دلیل مجاورت با شهرستان های زرد استان های همجوار احتمال خطر وجود دارد. همچنین جدیداً چند تست مثبت از افراد با سابقه مسافرت به سیرجان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، اهواز و کهنوج  انجام شده است. لذا افرادی که به مسافرت رفته و یا قصد سفر دارند باید به این موضوع دقت ویژه ای داشته و این موضوع را در نظر بگیرند که احتمال ابتلاء در شهرستان های زرد و قرمز بالا است.

,

سلمانی اظهار کرد: تا ساعت 8 امروز صبح  ۷۵ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری بوده اند. همچنین میانگین سنی فوتی‌های استان ۶۸ سال بوده است.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: غربالگری کرونا توسط مراکز بهداشت همچنان با قوت ادامه دارد و درصد بسیار بالایی از تست های مثبت را به خود اختصاص داده اند. شیوه کار نیز بدین صورت است که خانواده و نزدیکان افرادی که به دلیل کرونا بستری می شوند از سوی مراکز بهداشتی بررسی شده تا زنجیره انتقل قطع شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه