اخبار داغ

دبیر ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان همدان خبر داد؛

آزادی دو زندانی غیرعمد در همدان به نیابت از امام خمینی (ره)

آزادی دو زندانی غیرعمد در همدان به نیابت از امام خمینی (ره)
علی بقایی از آزادی دو زندانی غیر عمد به نیابت از حضرت امام (ره) در جهت اصلاح و خوشحال کردن دل خانواده های آنها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری یعنی ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، مصادف با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد است و در راستای گرامیداشت این روز ها در شهرستان همدان مثل سال های قبل برنامه های فرهنگی مختلفی اجرا می گردد با این تفاوت که به علت کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

علی بقایی، بعنوان دبیر ستاد رحلت امام خمینی (ره) شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برنامه اول طرح نذر امام روح الله است که در این طرح توزیع نان صلواتی به نیابت از امام در ۵۰ نانوایی سطح شهر که بیشتر در حاشیه قرار دارند انجام می شود.

,

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین برنامه های فرهنگی آزادی دو زندانی غیر عمد به نیابت از حضرت امام (ره) است که امیدواریم قدمی در جهت اصلاح و خوشحال کردن دل خانواده های آنها باشد.

,

دبیر ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان همدان اضهار کرد: فضاسازی اتوبوس ها، تاکسی های شهری، پایگاه های مقاومت و مساجد به مناسبت این ایام را در دستور کار قرار دادیم.

,

بقایی تولید محتوا و توزیع آن در فضای مجازی را از دیگر برنامه های فرهنگی اعلام کرد و افزود: پخش فیلم مستند و پوستر در فضای مجازی صورت گرفته و در حال انجام است.

,

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت وصیت نامه امام تحت عنوان امام مجسم را در این ایام داریم و در روز ارتحال کاروان بسیجیان مریانج به سمت امامزاده محسن با رعایت فاصله اجتماعی حرکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه