اخبار داغ

مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی خبر داد

توزیع بیش از دو هزار سبد غذایی توسط بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی

توزیع بیش از دو هزار سبد غذایی توسط بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی
مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی گفت: طی ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار سبد غذایی بین مهرجویان بنیاد آبشار عاطفه‌ها در استان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحیده بزرگری مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اصل محرومیت‌زدایی در ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار سبد غذایی که ارزش هر سبد تا ۲۵۰ هزار تومان بوده را بین مهرجویان بنیاد آبشار عاطفه‌ها استان خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: بنیاد خیریه عاطفه ها ۱۴ شعبه فعال در خراسان‌جنوبی دارد.  
,
 
,
مدیر امور شعب بنیاد خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه"رزمایش ملی آل یاسین"بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد ۷۰۰ بسته غذایی کامل از طرف قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور به بنیاد آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی ارسال و بین نیازمندان توزیع شده و ۸۰۰ بسته غذایی آماده توزیع است.
,
 
,
بزرگری با بیان این‌که دفتر محرومیت‌زدایی کشور ۱۳ استان محروم و کم‌برخوردار را تحت حمایت قرار داده، عنوان کرد: خراسان جنوبی نیز یکی از این ۱۳ استان اسن که چند تن مواد غذایی به بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی در این خصوص ارسال شده و مابقی مواد غذایی مذکور با کمک خیرین و نیک‌اندیشان اهدا شده است.
,
 
,
وی از راه‌اندازی شعبه جهیزیه،درمان و ایتام بنیاد آبشار عاطفه‌ها در شهرستان بیرجند در آینده نزدیک خبر داد و افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان کمک نقدی به این بنیاد خیریه انجام شده است.
,
 
,
مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به شعبات خیریه سراسر استان از طرف امور شعب واریز شده ،عنوان کرد: همچنین بیش از سه هزار پک کامل لوازم التحریر جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند سطح استان به آبشار عاطفه ها اهدا شده است.
,
 
,
بزرگری با تاکید بر این‌که یکی از اولویت‌های مهم بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی،ایجاد اشتغال برای مهرجویان است، گفت:کارگاه‌های اشتغال شامل کارگاه پسته شورکنی، تولید عرقیات سنتی، خیاطی و..‌‌..در دستور کار است.
,
 
,
وی از وجود بیش از ۶۰۰ شعبه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور خبر داد و افزود: این شعبات خودشان می‌توانند بهترین مُبلغ در بحث تبلیغات محصولات خراسان‌جنوبی و تولیدات مهرجویان استان ما باشند و این یک افتخار بزرگ است.
,
 
,
مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت این خیریه را، از دیگر برنامه‌های این بنیاد برشمرد و عنوان کرد:از ابتدای تاسیس امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی(سال ۹۷) تاکنون؛بیش از۵۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان واجد شرایط در سراسر استان اهدا شده است و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری نیز بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه دیگر در این خصوص بین نوعروسان نیازمند استان توزیع شود.
,
 
,
بزرگری حمایت از ایتام و حامی‌یابی برای ایتام تحت حمایت این بنیاد خیریه را یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد آبشار عاطفه‌ها دانست و گفت: در ایام نوروز سال جاری بیش از ۳۵۰ عدد کارت هدیه به ارزش ریالی ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین ایتام استان توزیع شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین در این ایام مقداری پوشاک به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان نیز بین مهرجویان تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی براساس نیت خیرین توزیع شده است.
,
 
,
بزرگری بیان کرد: خیریه آبشار عاطفه‌ها در سال گذشته از ملی به بین‌المللی و درسال جاری نیز به بنیاد بین‌المللی ارتقا پیدا کرده است.
,
 
,
وی همچنین با اشاره به شرایط حساس جامعه و شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر، خاطرنشان کرد:با توجه به این مهم که گروه‎های هدف و تحت حمایت آبشار عاطفه‌ها از اقشار ضعیف و محروم جامعه هستند که در معرض آسیب بیشتری قرار دارند، در این راستا نیز باید در مواقع و شرایط بحرانی توجه بیشتری به این افراد شود تا دچارآسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کمتری شوند.
,
 
,
مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در تمام ماه‌های اخیر اکثر شعبات خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان بجز شهرستان طبس فعال بود و همکاران ما مشغول انجام وظیفه بودند،گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا از تمام ظرفیت خیرین در سطح استان استفاده شد تا اثرات مخرب کمتری به گروه‌های هدف و تحت حمایت خیریه وارد شود.
,
 
,
بزرگری از توزیع بیش از ۵۰ هزار لیتر مواد شوینده سطوح و معابر توسط بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی در سراسر استان خبر داد و افزود: بیش از ۱۰۰ هزار عدد ماسک در بین جامعه هدف به صورت مستقیم توزیع گردیده است.
,
 
,
وی افزود: یکی از ایام پیک فعالیت‌های این بنیاد در ماه مبارک رمضان است که در این ماه در قالب طرح پویش"افطار تا سحر" بیش از۲۰ هزار قرص نان در استان بین جامعه هدف با رعایت کامل اصول و موازین بهداشتی توزیع شده است.
,
 
,
مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان علی‌رغم حساسیت‌های ویژه و خاص در بحث طبخ غذای نذری بیش از ۳۰ هزار پرس غذای نذری در استان بین مهرجویان تحت حمایت جامعه هدف این بنیاد خیریه توزیع شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه