اخبار داغ

یک فعال فرهنگی و اجتماعی خبر داد؛

توزیع یک میلیون نان در مناطق محروم همدان به نیابت از امام خمینی(ره)

توزیع یک میلیون نان در مناطق محروم همدان به نیابت از امام خمینی(ره)
تقی نظری کیا گفت: در روز رحلت امام خمینی (ره) و به نیابت از امام خمینی (ره) یک میلیون نان در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی نظری کیا، یک فعال  فرهنگی و اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛  با بیان اینکه در روز رحلت امام  خمینی(ره) توزیع یک میلیون قرص نان رایگان صورت می گیرد، گفت: در نظر داریم توزیع نان در مناطق محروم باشد و هر نفر ۱۰ قرص نان دریافت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نظری کیا با اشاره به اینکه هرساله در این روز ۱۰ هزار پرس غذا  پخت و توزیع می شد، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی تصمیم گرفتیم به جای غذا، نان توزیع کنیم بنابراین  در روز رحلت امام خمینی (ره) و به نیابت از امام خمینی (ره) یک میلیون نان در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع می شود.

,

وی با تاکید براینکه تا فردا میزان دقیق بودجه نان مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر درحال جمع آوری پول هستیم و آمار و اطلاعات نانوایی ها را بدست آوردیم.

,

مسئول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان گفت: احتمالا با ۱۰۰ نانوایی قرارداد ببندیم که از صبح روز ۱۴ خردادماه تا ظهر حدود ۲ هزار قرص نان پخت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه