اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

حرکت امام خمینی (ره) سبب بیداری آزادی خواهان در تمام دنیا شد

حرکت امام خمینی (ره) سبب بیداری آزادی خواهان در تمام دنیا شد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حرکت امام خمینی(ره) در ایجاد انقلاب اسلامی سبب بیداری مسلمانان و تمام مردم جهان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امین کوشکی در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به حرکت بنیادین امام خمینی (ره) در ایجاد انقلاب اسلامی اظهار داشت: درزمانی که نظام سلطه جهانی، سیطره فکری – فرهنگی و سیاسی - اقتصادی خود را برجهان گسترده و تحمیل کرده بود امام خمینی جرقه‌های انقلابی را دریکی از مهم‌ترین نقاط جهان ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: این حرکت سبب شد که تمامی مکاتب جهانی در مقابل نظام سلطه استکباری به‌زانو درآمده بودند، امام خمینی(ره) توانست با راهبردهای عملی و با راهبری اسلام اصیل، و تغییر نگرش نسبت به انسان و جامعه، هم در بعد نظری و هم در بعد عملی، نظام سلطه را با چالش‌های اساسی روبرو کند.

, .,

کوشکی بابیان اینکه مطالعه و بررسی خیزش و بیداری اسلامی - جهانی علیه نظام سلطه، بدون بررسی و در نظر گرفتن افکار رهبران انقلاب اسلامی به‌خصوص امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امکان‌پذیر نیست تصریح کرد: حرکت‌هایی که امروز در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی توسط آزادی خواهان صورت می‌گیرد با الهام از مبانی بیانی و عملی امام خمینی صورت می‌گیرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه این انقلاب در جلوی چهره تمامی ملل مسلمان و غیرمسلمان قرار گرفت و به‌مانند کبریتی عمل کرده که جرقه قیام علیه نظام سلطه استکباری را درجاهای دیگر روشن نمود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه