اخبار داغ

کارشناس مسائل روابط بین الملل:

توجه دنیا به راهبردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته است/ شنیده شدن پیام امام (ره) در سطوح بین‌المللی

توجه دنیا به راهبردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته است/ شنیده شدن پیام امام (ره) در سطوح بین‌المللی
سید رضا صدرالحسینی با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی در دنیا رویه جدید پیدا کرده است و نگاه ها با توجه به راهبردهایی که انقلاب اسلامی داشت بسیار بیشتر از گذشته است، گفت: پیام امام (ره) امروز از نقاط مختلف دنیا توسط آزادگان و آزادی خواهان شنیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا صدرالحسینی، کارشناس روابط بین الملل در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص تحولی که انقلاب اسلامی ایران به وجود آورد، اظهار داشت: در آستانه رحلت حضرت امام (ره) قرار داریم و جهان نیز یک نگاه ویژه ای را به مستضعفان عالم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مسئله کرونا و اعتراضات و اغتشاشاتی که در آمریکا و برخی از جهان غرب ایجاد کرده باعث افزایش حقانیت انقلاب اسلامی بیش از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: امام می فرمودند که موضوع مستضعفان تغییر و جابجایی اساسی صورت گیرد و امروز مستضعفان جهان درخواست تنفس سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... دارند و همه اینها بر اساس راهبردهای امام (ره) و مجموعه زعامت ایشان قابل تحلیل است.

,

این کارشناس روابط بین الملل با تاکید بر اینکه آنچه که امام (ره) قرن را قرن مستضعفان نامیدند طلیعه آن در حال آغاز شدن است، تصریح کرد: مستضعفانی که در آمریکا یک درصد هستند و در مجموعه جهان شاید به دلیل استضعافی که نظام سلطه برای آنها به وجود آورده به درصد هم نرسند.

,

وی با اشاره به اینکه پیام امام (ره) امروز از نقاط مختلف دنیا توسط آزادگان و آزادی خواهان شنیده می شود، اذعان کرد: بعد از امام خمینی (ره) این پرچم در اختیار مقام معظم رهبری نائب برحق امام (ره) بود که ایشان با حمایت از مستضعفان عالم چه در حوزه مسائل مبارزه با تروریست و چه در ارتباط با یاری رساندن در حوزه مسائل اقتصادی نشان دادند که مسیر حضرت امام (ره) را در طول 30 سال گذشته در حال پیمایش هستند.

,

صدرالحسینی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته مورد توجه جهانیان قرار گرفته اند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری توانستند بر اساس ریل گذاری حضرت امام خمینی (ره) امروز به مستضعفین ونزوئلا در همسایگی رژیم تروریستی آمریکا کمک کند و این کمک در قالب رساندن محصولات پتروشیمی، بنزین و نیازمندی های پالایشگاهی است.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: این نشان دهنده این است که جهانیان در حال اتحاد در مقابل نظام سلطه هستند البته در شروع کار قرار داریم و نباید احساس کنیم که کار تمام شده است و باید بدانیم که مسئله اتحاد کشورهای تحت ظلم آمریکا که تحت تحریم ظالمانه قرار گرفته اند می تواند وسیله ای برای برخورد با نظام سلطه باشد.

,

این کارشناس مسائل بین المللی در پایان با تاکید بر اینکه امروزه انقلاب اسلامی در دنیا رویه جدید پیدا کرده است و نگاه ها با توجه به راهبردهایی که انقلاب اسلامی داشت بسیار بیشتر از گذشته است، بیان کرد: تعدادی از اندیشمندان سراسر دنیا توسط امکانات موجود در فضای مجازی در خصوص مقابله با ستم هایی که امروز نظام سلطه به مستضعفان انجام می دهد نشست هایی را برگزار خواهد کرد و مرکزیت این آگاهی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه