اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی مطرح کرد

انجام 32 پرواز از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به تهران و مشهد / پروازهای شرکت آتا لغو است

انجام 32 پرواز از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به تهران و مشهد / پروازهای شرکت آتا لغو است
طهماسبی گفت: هر هفته 32 پرواز از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به مقصد تهران و مشهد داریم که 4 پرواز از فرودگاه طبس، 4 پرواز مشهد و مابقی پروازها مربوط به بیرجند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در حال حاضر از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی پرواز به مقصد تهران و مشهد فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که هر روز در فرودگاه‌های استان شاهد پرواز هستیم، افزود: پرواز روز پنجشنبه شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران لغو شده بود که شرکت هواپیمایی ایرتور این پرواز را پوشش داد.
,
 
,
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر هفته 32 پرواز از فرودگاه‌های استان به مقصد تهران و مشهد داریم که 4 پرواز از فرودگاه طبس، 4 پرواز مشهد و مابقی پروازها مربوط به بیرجند است.
,
 
,
طهماسبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: از اواسط اسفند تا اواخر فروردین ماه هواپیمایی ایران‌ایر، آتا و ماهان پروازهای خود را لغو کرند.
,
 
,
وی اظهار کرد: تنها شرکت هواپیماییِ ایرتور در ایام شیوع کرونا پروازهایش برقرار بود. 
,
 
,
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پروازهای ایران‌ایر به صورت هفتگی برقرار بود اما به صورت دائم انجام نمی‌شد و از ابتدای اریبهشت ماه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفت و پروازهای تهران را برقرار کرده است.
,
 
,
طهماسبی بیان کرد: شرکت هواپیمایی ماهان نیز با مجوز گرفتن از ستاد ملی کرونا پروازهای تهران را از ابتدای اردیبهشت ماه و پروازهای مشهد را از ابتدای خرداد برقرار کرده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که شرکت هواپیمایی آتا از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفته، عنوان کرد: در حال حاضر پروازهای شرکت آتا به دلیل مشکلات داخلی شرکت لغو است.
,
 
,
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیگیر هستیم مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی آتا را در فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی برقرار کنیم.
,
 
,
طهماسبی بیان کرد: با توجه به اینترنتی انجام شدن بیشتر کارها و کاهش رفت و آمد، در حال حاضر تعداد پروازهای استان پاسخگوی نیاز مسافران است، مسافران راضی و مشکلی وجود ندارد.
,
 
,
وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی آتا، ایران‌ایر، ماهان و ایرتور با فرودگاه‌های خراسان جنوبی همکاری دارند که در حال حاضر پروازهای شرکت هواپیمایی آتا لغو است و برای برقراری مجدد تلاش می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه