اخبار داغ

در مرحله سوم کمک مومنانه اتفاق افتاد

توزیع ۶۵۰ بسته کمک مومنانه توسط وزارت راه و شهرسازی

توزیع ۶۵۰ بسته کمک مومنانه توسط وزارت راه و شهرسازی
به دنبال فرمان مقام معظم رهبری و مشارکت مردم و سازمان‌های مختلف در این رزمایش، سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی امروز با تهیه 650 بسته ارزاق با ارزش بالغ بر 2 میلیارد ریال اجرا شد. قرار است این بسته‌ها برای توزیع بین اقشار ضعیف در اختیار قرارگاه جهادی سازندگی قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران پرس، با ورود ویروس کرونا و شیوع آن در کشور بسیاری از خانواده ها با مشکلات اقتصادی روبرو شدند و این بیماری باعث افزایش فشار در بین قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه شد. به دنبال این اتفاق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از مردم خواست تا در قالب رزمایش مومنانه کمک‌های خود را به آسیب دیده و نیازمند برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,

 

,
در همین راستا وزارت راه و شهرسازی کشور تاکنون سه مرحله کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده رسانده است. سیدعیسی حسینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه در مراسم سومین مرحله این رزمایش که ظهر امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، به خبرنگار تهران پرس گفت: «در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلانه و مومنانه، وزارت راه و شهرسازی به همت بسیج وزارتخانه و بخش‌های مختلف دیگر، اقدامات چند مرحله‌ای را در بحث رزمایش انجام داده است.»
, تهران پرس,
وی با اشاره به اینکه هر زمان جایی مشکل ایجاد شود مردم با درک اعتقادات و باورهای دینی و انسانی، به هم‌نوعان خود کمک می کنند عنوان کرد:« وزارتخانه با بهره گیری از این ظرفیت اعتقادی، اقداماتی را در سه مرحله انجام داده است و کمک‌هایی را در قالب بسته های مختلف به دست نیازمندان رسانده است.
,

در بخش دیگر این مراسم علیرضا افشاری فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در تشریح کمک‌های این وزارتخانه گفت:« در مرحله نخست این رزمایش، ۱۰۰ بسته ارزاق و حدود ۲۰۰ بسته گوشت در منطق محروم جنوب و شرق تهران توزیع شد. در مرحله دوم کمک‌های مومنانه و به دنبال تفاهم نامه بین سازمان بسیج سازمان‌ها و ادارات با جمکران، کارمندان این وزارت با اهدای یک روز از حقوق خود به این امر، ۲۵ راس گوسفند تهیه و به نیابت از مومنان و به نیت سلامتی امام زمان (عج)، بین نیازمندان توزیع شد.»

,

به گفته افشاری در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه این وزارتخانه، حدود ۶۵۰ بسته ارزاق با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه و جهت توزیع بین محرومان سراسر کشور در اختیار قرارگاه جهادی سازندگی قرار خواهد گرفت.

,

مجید قربانی فرمانده بسیج شهدای صنعت هوانوردی کشور نیز درباره کمک‌های مومنانه در صنعت هوانوردی با توضیح اینکه پرسنل و مدیران این صنعت نیز با اهدای حدود ۴۵۰ سبد کالا در این رزمایش شرکت کردند، از اجرای دو مرحله رزمایش دیگر در مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و تهران،توسط این سازمان خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه