اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

اولویت مجلس یازدهم توجه به «اقشار ضعیف» جامعه است

اولویت مجلس یازدهم توجه به «اقشار ضعیف» جامعه است
کیومرث سرمدی با بیان اینکه مباحث اقتصادی و فرهنگی از اولویت های کاری مجلس یازدهم خواهد بود، گفت: نمایندگان با شفاف سازی در زمینه امور مالی، کاری و رابطه ای خود می توانند اعتماد مردم را جلب و خدمتی درست داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع به کار نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار کرد: ایشان در این فرمایش دو نکته مهم اقتصاد و فرهنگ را مطرح و مورد تأکید قرار دادند که بنابراین منویات، باید مجلس اولویت کاری خود را مطابق فرمایشان رهبر انقلاب پیش ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: چند سالی است که با نامگذاری و توجه ویژه رهبر انقلاب به موضوع تولید و اقتصاد، مسئولان وظایف خود را در راستای عملیاتی کردن این شعار دنبال می کنند.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه های اولویت دار و مهم مجلس یازدهم، حل مشکلات اقتصادی، تصویب و اصلاح قوانین مناسب و توجه به معیشت مردم است، افزود: در این زمینه توجه و اولویت مجلس به اقشار ضعیف جامعه خواهد بود.

,

سرمدی از دیگر اولویت های مجلس یازدهم را توجه به مباحث فرهنگی و آموزه های دینی و اخلاقی دانست و گفت: قطعا” با توجه ویژه به امور فرهنگی می‌توان بسیاری از برنامه های اقتصادی جامعه را هم از پیش برد.

,

وی با بیان اینکه شفافیت در زمینه های مختلف کاری و مالی، اعتماد عمومی در بین مردم ایجاد می کند، عنوان کرد: همه وکلا، وزرا و مسئولان در رده های مختلف که خادم ملت هستند، باید نسبت به شفافیت مالی و کاری خود اقدام کنند.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با شفافیت است که راه های مقابله با سوءاستفاده و کوتاهی در خدمت و همچنین مبارزه با فساد اقتصادی تسهیل می شود، لذا نظارت ویژه و مستقیم مردم بر مسئولان با اعلام این شفافیت‌ها می‌تواند خدمت رسانی را بهتر و سالم تر کند.

,

سرمدی گفت: بنده نیز به عنوان خادم ملت در مجلس اعلام کرده ام که مدافع شفافیت اموال، ارتباطات و رابطه‌ها و آرایی که داده می شود، هستم و این موارد را قطعا” اعلام خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه