اخبار داغ

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در فیلم مهدویان/ زوج زیرخاکی در «شیشلیک»

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در فیلم مهدویان/ زوج زیرخاکی در «شیشلیک»
با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری و حضور رضا عطاران در این فیلم؛ پژمان جمشیدی و ژاله صامتی هم به این فیلم پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین مهدویان کارگردان جوان و صاحب سبک سینمای کشور پیش تولید ششمین فیلم خود در مقام کارگردان را آغاز کرده است، فیلم سینمایی «شیشلیک» تازه‌ترین ساخته مهدویان در حال و هوایی کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار وی ساخته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نکته مهم در ششمین ساخته محمدحسین مهدویان بدون شک حضور رضا عطاران به عنوان نخستین بازیگر قطعی است و حال در خبرها آمده که مهدویان با پژمان جمشیدی و ژاله صامتی (زوج موفق سریال زیرخاکی) برای حضور در این پروزه به توافق رسیده است. 

,

«امیرمهدی ژوله» طنزپرداز و فیلمنامه نویس آثار کمدی نگارش فیلمنامه وی را آغاز کرده است، علاوه بر این «هادی بهروز» فیلمبردار همیشگی آثار مهدویان در این فیلم نیز تصویربرداری را بر عهده خواهد داشت.

,

نکته حائز اهمیت درباره فیلم سینمایی «شیشلیک» بدون شک در همکاری دوباره مهدویان با «اول مارکت» است، شرکتی که سرمایه گذاری فیلم سینمایی «درخت گردو» را نیز در کارنامه خود می‌بنیند، این شرکت پیشتر سابقه همکاری با مهران مدیری در فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» را تجربه کرده بود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه