اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ دنیا را به حاشیه راند/ تحریف کنندگان خط امام جاماندگان از انقلاب هستند

انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ دنیا را به حاشیه راند/ تحریف کنندگان خط امام جاماندگان از انقلاب هستند
مزگی‌نژاد گفت: با توجه به فراگیر شدن دیدگاه امام خمینی (ره) در جهان قدرت‌های غرب و شرق که سال‌های سال بر دنیا و جهان حکومت می‌کردند به حاشیه رانده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد تحولاتی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در دنیا به وجود آورده ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام راحل و گرامیداشت 15 خرداد، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا بین دو قدرت غرب و شرق تقسیم شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, در مورد تحولاتی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در دنیا به وجود آورده ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام راحل و گرامیداشت 15 خرداد، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا بین دو قدرت غرب و شرق تقسیم شده بود.,

وی افزود: اگر قرار بود در دنیا اتفاقی بیفتد حتما باید این دو قدرت حضور داشته و نظرات و دیدگاه‌های خودشان را اعمال و کارکردی که مورد نظر بود را انجام می‌دادند و غیر از این نیز در دنیا به قدرت دیگری فکر نمی‌کردند.

,

کارشناسی سیاسی بیان کرد: اسلام به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح بود اما جایگاه و رهبری که این مسئله را مطرح و به صحنه عمل برساند وجود نداشت.

,

مزگی نژاد عنوان کرد: امام خمینی (ره) با دیدگاه فقهی که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بود وارد صحنه شدند و دیدگاه جدیدی از اسلام و مواضع سیاسی اسلامی به جامعه عرضه کردند.

,

وی ادامه داد: دیدگاه امام خمینی (ره) باعث شد قدرت‌های بزرگ دنیا مورد تهدید قرار بگیرند و در مقابل، این حرکت امام مورد قبول مظلومان، آزادی‌خواهان و کسانی که تحت ستم بودند قرار گرفت.

,

انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ دنیا را به حاشیه راند

, انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ دنیا را به حاشیه راند, انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ دنیا را به حاشیه راند,

کارشناس سیاسی اظهار کرد: با توجه به فراگیر شدن دیدگاه امام خمینی (ره) طرفدارانی به میدان آمدند و صحنه، صحنه‌ای شد که قدرت‌های غرب و شرق که سال‌های سال بر دنیا و جهان حکومت می‌کردند کم‌کم به حاشیه رانده شده و انقلاب اسلامی به عنوان جریانی در عرصه سیاسی اسلام ناب محمدی وارد صحنه و باعث ایجاد تحولی در دنیا شد.

,

وی اظهار کرد: تحولاتی که انقلاب اسلامی ایران در دنیا به وجود آورد در اقصی نقاط کره زمین گسترش پیدا کرد و طرفداران زیادی دارد.

,

تحریف کنندگان خط امام جاماندگان از انقلاب اسلامی هستند

, تحریف کنندگان خط امام جاماندگان از انقلاب اسلامی هستند, تحریف کنندگان خط امام جاماندگان از انقلاب اسلامی هستند,

مزگی نژاد در مورد افرادی که قصد تحریف خط امام راحل (ره) را دارند،گفت: وقتی یک خط، نظریه و دیدگاهی مورد مقبولیت مردم واقع شود باعث می‌شود مردم نسبت به آن گرایش پیدا می‌کنند و پایبندی به اصول و رفتارها نیز برای مردم قداست خاصی دارد.

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز برای مردم قداست خاصی دارد که در راس آن امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی توانست مدیریتی را به دنیا ارائه دهد که امروز این مدیریت مورد قبول تمام مظلومان، آزادی‌خواهان و انقلابیون دنیا است.

,

وی ادامه داد: طبیعتا در مقابل افرادی هستند که از این قافله عقب مانده و در خیلی از جاها بر علیه انقلاب اسلامی کار کردند و امروز که بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های جدید وارد شدند و مشاهده می‌کنند آن همه توطئه، طرح و فشارهایی که برای خارج کردن انقلاب اسلامی از صحنه داشتند و اجرایی نشد برای اینکه بتوانند خودشان را مطرح کنند در حالی که حاضر به پذیرش شکست نیستند امروز می‌خواهند دیدگاه و نظرات خود را به نوع دیگری به مردم تحمیل کنند.

,

مزگی نژاد ادامه داد: این افراد وارد صحنه شده و از باورهای عمیق مردم نسبت به انقلاب اسلامی به نفع خود بهره‌برداری می‌کنند.

,

کارشناس سیاسی اظهار کرد: تحریف کنندگان سیره امام خمینی (ره) آنجایی که مواضع امام به نفع آنها است از آن بهره برداری می‌کنند و جایی که به نفع آنها نیست و قبول ندارند دست به تحریف خط و سخنان و خط امام می‌زنند.

,

وی عنوان کرد: امروز این‌گونه افراد با بازی‌هایی که در دوران‌هایی انجام دادند در مقابل مردم رسوا شدند، مردم بسیاری از این افراد را شناخته و طرد کردند اما همچنان به تلاش مذبوحانه خود بین مردم ادامه می‌دهند.

,

مهمترین مصادیق خط امام کدام است؟

, مهمترین مصادیق خط امام کدام است؟, مهمترین مصادیق خط امام کدام است؟,

مزگی نژاد با اشاره به مهمترین مصادیق خط امام (ره)، گفت: یکی از قوی‌ترین مصادیق خط امام خمینی (ره) ظلم ستیزی، دفاع از مظلومان و اسلام ناب محمدی (ص) بود.

,

کارشناس سیاسی با بیان این‌که در حال حاضر شاهد وجود اسلام آمریکایی، متحجر، سکولار، لیبرال و روشنفکری هستیم، افزود: اسلام ناب محمدی که امام خمینی (ره) به دنبال آن بودند شاخصه و کارکردهای بسیاری در دنیا داشته و دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: شاخصه بعدی سیره امام خمینی (ره) عدالت خواهی بود و امام راحل به شدت در این خصوص تاکید داشتند که باید در جامعه احکام اسلامی و عدالت خواهی پیاده شود.

,

مزگی نژاد اظهار کرد: شاخصه بعدی امام خمینی ( ره) استکبار ستیزی بود و امام به شدت نسبت به این مسئله تاکید داشتند.

,

کارشناس سیاسی گفت: 13آبان، روز قدس، 22 بهمن و هر روزی که در انقلاب اسلامی نامگذاری شده یک قسمت آن به ستیز با استکبار برمی‌گردد. 

,

وی تصریح کرد: برخی‌ها با تحریف مصادیق امام خمینی(ره) در صحنه انقلاب اسلامی کارکردهایی را ارائه می‌دهند که این کارکردها برای انقلاب اسلامی نه تنها سود ندارد بلکه ضرر نیز دارد.

,

مزگی نژاد افزود: اعتقاد امام خمینی (ره) بر این بود که نقش مردم در تمامی صحنه ها بسیار مهم است و این نقش به لطف خدا تاکنون حفظ شده و مقام معظم رهبری نیز این مسیر، شرایط و خط امام را دنبال می‌کنند.

,

کارشناس سیاسی با بیان این‌که تمام موضع‌گیری‌های امام خمینی (ره) برای جامعه کاربرد دارد، گفت: امام راحل در رابطه با استکبار و دشمنان خارجی بحث استکبار ستیزی را مطرح کردند، در رابطه با جریان‌های داخلی مبارزه با تحجر و جریان‌های سکولاری مطرح است و در موضوع مردم نیز اشاره به اعتقاد راسخ به فضا و شرایط مختلف جامعه بیان شده و کاربرد دارد.

,

وی تاکید کرد: اما آنچه که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید دارند موضوع دشمن شناسی است.

,

مزگی نژاد عنوان کرد: دشمن شناسی یکی از شاخصه‌های بسیار بارزی است که اگر شناخته شود و بتوان آن را عملی و در صحنه زندگی پیاده کرد، از بسیاری از تهدیدها، فشارها و ضعف‌ها برحذر خواهیم بود.

,

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: این‌که مقام معظم رهبری در حال حاضر نسبت به قوی شدن تاکید دارند، قوی شدن در مقابل  دشمن در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و ... است.

,

وی تصریح کرد: می‌توان روی مسئله دشمن شناسی کارکردهای موفق و عظیمی داشت.

,

مزگی نژاد گفت: انقلاب اسلامی ایران از خرداد سال 1342 آغاز شد اما آن زمان شرایط پیروزی فراهم نبود و 15 سال طول کشید تا انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 پیروز شد.

,

کارشناس سیاسی ادامه داد: طی این 15 سال امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب برنامه‌هایی از جمله تربیت نیروی انسانی، پیاده کردن اصل ولایت مطلقه فقیه و شکل‌دهی ساختار درونی گروه‌ها، جریان‌ها و دشمن‌شناسی طرح‌ریزی و  سخنرانی‌ها و بیانیه‌هایی را صادر کردند که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر روند پیشرفت انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که امروز شاهد افتخار آفرینی انقلاب اسلامی در دنیا هستیم.

,

اگر خط امام را دنبال کنیم به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نمی‌شود

, اگر خط امام را دنبال کنیم به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نمی‌شود, اگر خط امام را دنبال کنیم به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نمی‌شود,

مزگی نژاد گفت: اگر راه، خط و مسیری را که امام خمینی (ره) ترسیم کردند دنبال کنیم هرگز انقلاب اسلامی به پایان خط نخواهد رسید و آسیبی از طرف دشمنان متوجه انقلاب اسلامی و جامعه ایران نخواهد بود اما اگر به دنبال دیدگاه‌های روشن فکرانه برخی از حضراتی که امروز در جامعه ما حرف‌های متفاوتی در برخی شرایط می‌زنند باشیم ممکن است در برخی از جاها دچار آسیب‌های جدی شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه