اخبار داغ

فعال اجتماعی عنوان کرد:

امام خمینی(ره)؛ شخصیتی استثنایی و کم‌نظیر

امام خمینی(ره)؛ شخصیتی استثنایی و کم‌نظیر
مصطفی مرهونی، فعال اجتماعی شهرستان دیر گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت استثنایی و کم نظیر در دوران معاصر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی مرهونی فعال اجتماعی شهرستان دیر در گفتگو با سپاس، گفت: امام خمینی(ره) فقیهی عالم، سیاستمدار و نواندیش بود، که به پشتیبانی ملت به پا خواست و طومار حکومتی  استبدادگر را در هم ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ است و بدون نام امام انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

,

مرهونی با بیان اینکه امام یک شخصیت استثنایی و کم نظیر در دوران معاصر می باشد گفت: یاد و اندیشه امام در تاریخ جهان ثبت و ضبط شد.

,

فعال اجتماعی شهرستان دیر تصریح کرد:  مکتب و آرمان امام  راحل بر خواسته از مکتب توحیدی ومکتب قرآنی است.
وی افزود: امام خمینی(ره) به ما آموخت که در برابر ظلم و ستم نباید سر تسلیم فرود آورد، و باید در برابر ظلم و ستم فریاد کشید.
مرهونی گفت: در مکتب امام شخصیتی چون شهید شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی، روحانی شیعه و رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه و شخصیتی همچون شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی پرورش یافت که فریاد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی سر داد.

,
,
,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خلف صالح او مقام معظم رهبری علمدار انقلاب اوست که با هدایت ها و رهنمودهای پیامبرگونه وی این انقلاب را تا مقصد نهایی هدایت می کند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه