اخبار داغ

کنگاوری:

اعتقاد عملی به آرمانهای امام و سبک زندگی اسلامی مانع انحراف می شود/ برخی مسئولین مبلغ اشرافی گری هستند

اعتقاد عملی به آرمانهای  امام و سبک زندگی اسلامی مانع انحراف می شود/ برخی مسئولین مبلغ اشرافی گری هستند
یک کارشناس روابط بین الملل گفت: اعتقاد عملی به آرمانهای امام خمینی (ره) و سبک زندگی اسلامی مانع انحراف از خط بنیانگذار جمهوری اسلامی می شود متاسفانه بعضی مسئولین مبلغ اشرافی گری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنگاوری کارشناس روابط بین الملل در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ با اشاره به سالگرد عروج ملکوتی روح امام راحل گفت: اعتقاد عملی به آرمانهای  امام خمینی (ره) و سبک زندگی اسلامی مانع انحراف از خط بنیانگذار جمهوری اسلامی می شود متاسفانه بعضی مسئولین مبلغ اشرافی گری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: چند سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی  نیز به اشاعه تجمل گرایی توسط مسئولین گلایه کردند زیرا مسئولی که خوی اشرافی و تجمل گرایی یابد به مرور این سبک زندگی بر اعتقاداتش اثر می گذارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: عدم تبعیت از فرهنگ و سبک زندگی غربی برای ممانعت از انحراف لازم است برای این منظور باید آگاهی و سواد رسانه ای بالا رود بطوری که مطابق با آموزه های اسلامی باشد.

,

وی ادامه داد: خط امام یک سیستم جامع اسلامی با اجزا مختلف سیاسی،  فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و غیره است مثلا در حوزه سیاسی شعار " نه شرقی، نه غربی " یک راهبرد است ولی متاسفانه مسئولانی داریم که حل  مشکلات خرد و کلان را وابسته به غرب می دانند.

,

کنگاوری اظهار کرد: امام راحل کلید مشکلات را خدا می دانست نه کدخدا اما شاهدیم مانند مشروطیت که به دامان غرب رفتند و شکست خوردند بعضی می خواهند خط امام را منحرف کنند.

,

وی افزود: باید در کنار توجه به فناوری از منظر سبک زندگی به سبک زندگی معنوی اسلام بازگشت و شئونات رعایت شود متاسفانه در بعضی خانواده های مسئولین شاهد عدم رعایت شئونات هستیم.

,

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان با اشاره به اهمیت سیره زندگی امام  گفت: حاکمان کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس به دنبال استعمار و تغییر سبک زندگی هستند ولی امام خمینی (ره) از همان دوران جوانی و سالهای ابتدایی مبارزه بر ضد حکومت فاسد تا پایان عمر در پی استقلال و آزادی بودند ولی امروزه شاهدیم بعضی مدیران با حقوق نجومی موجب شکاف طبقاتی در کشور شده اند و قشر ضعیف به مرور ، ضعیفتر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه