اخبار داغ

افزایش خودکشی در رژیم صهیونیستی به‌خاطر مشکلات اقتصادی

افزایش خودکشی در رژیم صهیونیستی به‌خاطر مشکلات اقتصادی
رسانه های عبری مواردی از خودکشی در رژیم صهیونیستی را که ناشی از وضعیت نابسامان اجتماعی و اقتصادی است اعلام کردند که آخرین مورد نیز خودکشی یک زن و مرد چهل ساله در ساختمان خود در منطقه بئر السبع بود که اجسادشان شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه عبری 11 گزارشی درباره این حادثه با عنوان " تاریکی رژیم " منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه عبری 11 گزارشی درباره این حادثه با عنوان " تاریکی رژیم " منتشر کرد. ,

این گزارش حاکی است تحقیقات خبر از خودکشی یک زوج به خاطر فقر و وضعیت نامناسب اقتصادی می دهد که رژیم در سالهای اخیر با آن دست به گریبان است.

, این گزارش حاکی است تحقیقات خبر از خودکشی یک زوج به خاطر فقر و وضعیت نامناسب اقتصادی می دهد که رژیم در سالهای اخیر با آن دست به گریبان است.,

کارشناسان مسائل اسرائیل اعلام داشتند این مشکل رژیم صهیونیستی به اختلال اجتماعی اسرائیلی ها باز می گردد و بحران کرونا امروز همه بحران های اسرائیلی را در برابر رسانه ها فاش کرده که برای خود اسرائیلی ها نیز شوک بود و موجب شد تا از خودکشی به عنوان آخرین راهکار برای رهایی از بحران ها انتخاب کنند.

, کارشناسان مسائل اسرائیل اعلام داشتند این مشکل رژیم صهیونیستی به اختلال اجتماعی اسرائیلی ها باز می گردد و بحران کرونا امروز همه بحران های اسرائیلی را در برابر رسانه ها فاش کرده که برای خود اسرائیلی ها نیز شوک بود و موجب شد تا از خودکشی به عنوان آخرین راهکار برای رهایی از بحران ها انتخاب کنند.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه