اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

غربگرایان ایرانی، تطهیر آمریکا را در پیش گرفته‌اند

غربگرایان ایرانی، تطهیر آمریکا را در پیش گرفته‌اند
حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: با وجودی که صاحب نظران خود آمریکا به افول آن اذعان دارند، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایرانی تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت آمریکا را تطهیر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه امروز شانزدهم خردادماه، گفت: بلای کرونا برای مؤمنان اجر صابران و فرصت دعا و تضرع و توفیق احسان، مواسات، ایثار،همکاری،ه مراهی و همدلی را به ارمغان آورد، این در حالی است که شاهدیم بوی تعفن غرب هم بلند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب، امام راحل(ره) را امام تحول خواندند و تحول خواهی و تحول آفرینی را از مهمترین ویژگی های امام برشمردند اظهار کرد: از جمله ابعاد تحول آفرینی امام خمینی(ره) تحول در روحیه ملت، در مطالبات اساسی مردم، در نگاه مردم به دینی و تحول در مبانی معرفتی کاربردی و نیز ورود فقه به عرصه نظام سازی و تحول در نگاه به جوانان بود.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: با وجود تهدید های آمریکایی ها و تهدید شخص ترامپ ایران اسلامی باعزت و اقتدار بنزین را باعبور دادن از اقیانوس اطلس به حیاط خلوت آمریکا رساند و شاهد بودیم که آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: آشوب امروز در آمریکا که به بیش از ۳۵۰ شهر با جمعیت انبوه رسیده ترامپ را مجبور به فرار به پناهگاه و هذیان گویی کرده است.

,

وی با بیان اینکه حتی سرکوب وحشیانه و دستگیری بیش از ۱۰هزار نفر هم نتوانسته معترضان امریکایی را آرام کند، عنوان کرد: با وجودی که صاحب نظران خود آمریکا به افول آن اذعان دارند، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایران تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت امریکا را تطهیر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه