اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان یزد تشریح کرد

گزارش رسمی پلیس یزد از حادثه خودروی اتباع غیرمجاز افغانی

گزارش رسمی پلیس یزد از حادثه خودروی اتباع غیرمجاز افغانی
سردار بهدائی فرد فرمانده انتظامی استان یزد اعلام کرد: ماموران با استفاده از علائم هشداری موفق به متوقف کردن ٣ دستگاه خودرو و دستگیری تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز و کشف مقداری مواد مخدر می شوند اما یک خودرو از دستور پلیس تمرد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهدائی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص جزئیات حادثه خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغانی اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه ماموران پلیس هنگام کنترل محورهای فرعی مواصلاتی منتهی به شهر یزد به چند دستگاه خودرو که ضمن قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز، مبادرت به قاچاق مواد مخدر نیز می کردند؛ مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی افزود: ماموران با استفاده از علائم هشداری موفق به متوقف کردن ٣ دستگاه خودرو و دستگیری تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز و کشف مقداری مواد مخدر می شوند.

,

سردار بهدائی فرد گفت: از بین این خودروها یک دستگاه خودرو به فرمان ایست پلیس و صدای تیر هوایی توجهی نکرده و با استفاده از سیستم دودزا و احتراق با سرعت خیلی زیاد متواری می شوند.

,

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با وجود پنچری لاستیک، خودرو بیش از ٨ کیلومتر ادامه مسیر داده و به علت داغ شدن رینگ ها بر اثر اصطکاک، استفاده از سیستم احتراق و دودزا، آتش گرفتن جلو خودرو و نیز ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، خودرو از جاده منحرف و به گاردریل وسط جاده برخورد می کند.

,

وی ابراز کرد: در این حادثه متاسفانه سه نفر از اتباع غیر مجاز که در صندوق عقب بودند بر اثر آتش سوزی، در دم فوت کرده و ٨ نفر نیز به بیمارستان منتقل می شوند که از این تعداد ۴ نفر به صورت سر پایی درمان و از بیمارستان ترخیص می شوند.

,

سردار بهدائی فرد تاکید کرد: همچنین راننده خودرو به همراه چند نفر از اتباع متواری می شود که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه