اخبار داغ

اتفاقی که این روزها افتاده است؛

کرونای هشتگ‌بازی رئیس شبکه بهداشت گچساران مهمتر از کرونای واقعی!

کرونای هشتگ‌بازی رئیس شبکه بهداشت گچساران مهمتر از کرونای واقعی!
به نظر می رسد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران این روزها کارهای مهمتری از مقابله با کرونا دارد و ان هم هشتگ زدن برای حفظ نمایندگی غلامرضا تاجگردون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس موج نگرانی درباره کرونا در کشور با اعلام آمار مبتلایان به این ویروس وارد فاز جدیدی شد. از این رو مراقبت و آموزش عمومی برای کنترل این بیماری یک ضرورت جدی به نظر می‌آید که باید کمپین آموزش همگانی در رسانه‌ها به طور جدی شکل بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وقتی یک بحران در کشوری ظهور می‌کند، مهم‌ترین مساله آن، آگاهی‌رسانی به موقع است که نمونه آن را در چین می توان دید.

,

همزمان با افزایش چشمگیر کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران  در چند روز اخیردر وضعیت قرمز قرار گرفته است و شمار مبتلایان به کرونا ویروس  در این شهرستان در حال افزایش است و گویا مدیر شبکه بهداشت این شهرستان کاری مهمتر از کنترل و پیشگیری در مهار کرونا در گچساران دارد.

,

ماموریت جدید آرین غلامیان بعد از انتصاب پر حاشیه اش که گفته می شود تقریبا سیاسی بوده است، مشخص شده است که گویا به جای راه اندازی و ارائه یک برنامه مشخص برای مهار کرونا هشتگ تاجگردون  را در دستور کار خود قرار داده است .

,

مدیر جوان شبکه بهداشت شهرستان گچساران به جای پرداختن به مساله سیاسی دفاع از اعتبارنامه نماینده شهرستان گچساران و باشت بهتر است برای دفاع از مردم در مقابل کرونا به پا خیزد چرا که روند اعتبار نامه آقای تاجگردون در مجلس شورای اسلامی یک امر عادی و قانونی است و با هشتگ زدن و یا نزدن کاری را از پیش نخواهد برد و امری عادی است که نتیجه آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران بهتر است تمرکز خود را بر روی مقابله بیشتر با بیماری کرونا قرار دهد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه