اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی:

پایگاه هوایی اطفای حریق در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود/ خریداری همه تجهیزات از محل اعتبارات ملی

پایگاه هوایی اطفای حریق در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود/ خریداری همه تجهیزات از محل اعتبارات ملی
غلامحسین حکمتیان اصل با بیان این که پایگاه هوایی اطفای حریق در استان راه اندازی می شود افزود: تمام تجهیزاتی که برای اطفای حریق به استان اضافه شده است، از محل اعتبارات ملی خریداری شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس با بیان این که آتش سوزی فعالی در سطح استان نداریم گفت: تیم های ما در سطح استان فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

غلامحسین حکمتیان اصل در خصوص برآورد از آتش سوزی ها در استان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا الان حدود ۳۰۰ هکتار از مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد که در محدوده منابع طبیعی بوده اند آتش‌سوزی داشتیم.

,

وی افزود: با توجه به جلساتی که داشتیم یک سری تجهیزات در حال ورود به استان هستند که تا هفته آینده به استان انتقال داده می شوند، این وسایل شامل ۳۰ دستگاه دمنده، مقداری وسایل شخصی مثل کفش و لباس مخصوص است. و بر اساس وعده سازمان تعداد 300 دستگاه دمنده تا پایان سال به استان تعلق می گیرد.

,

حکمتیان اصل گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته حدود ۱۶ نقطه در کشور مشخص شده که نیاز به پایگاه اطفای حریق دارد که یک نقطه از این مناطق استان کهگیلویه وبویراحمد است که در منطقه فیروزآباد کالوس در حال اتمام است و طبق برنامه‌ریزی‌ های شده در یک پروسه چند ساله به استان داده می شود.

وی افزود: تمام تجهیزاتی که برای اطفای حریق به استان اضافه شده است، از محل اعتبارات ملی خریداری شده است البته استاندار حمایت کردند و قول دادند که حدود ۲۰۰ میلیون تومان پول جهت هزینه های مصرفی مثل آب و غذا برای افرادی که به ارتفاعات می روند داده شود همچنین استاندار استان دستور دادند که ۵۰ دمیده خریداری و هزینه آن را پرداخت کند.

,
,
,

مدیر کل منابع طبیعی استان در پایان بیان کرد: اداره منابع طبیعی با توجه به استاندارد ها از نظر نیروی انسانی کمبود نیرو دارد و نیاز زیادی به افزایش نیروی انسانی دارد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه