اخبار داغ

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

تعطیلی یک هفته‌ای بازارچه مرزی جوانرود/ فعالیت تالارها ممنوع است

تعطیلی یک هفته‌ای بازارچه مرزی جوانرود/ فعالیت تالارها ممنوع است
هوشنگ بازوند از تعطیلی یک هفته‌ای بازارچه مرزی جوانرود، ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی و محدودیت تردد در آرامستان‌ها برای مقابله با کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با بیان اینکه مشارکت مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی برای کنترل و مهار بیماری کرونا ضروری است، اظهار داشت: نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم تشدید می‌شود.

وی افزود: بازارچه جوانرود بر اساس مصوبه ستاد استانی و پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی از امروز به مدت یک هفته تعطیل است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: اداره‌کل صمت در خصوص لزوم استفاده مغازه‌داران و صاحبان کسب و کار از ماسک اقدام و نظارت مستمر انجام دهد.

بازوند گفت: استودیو سلامت با توجه به شیوع و ورود به پیک دوم بیماری توسط صدا و سیما با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از امروز راه اندازی شود.

وی بر افزایش اطلاع رسانی و فعالیت‌های آموزشی در سطح جامعه تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقا سطح آگاهی مردم برای انجام اقدامات پیشگیرانه شد.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: فعالیت تمامی تالارهای عروسی از امروز ممنوع است و کمیته نظارت بر اجرای مصوبات بر این مهم نظارت خواهد کرد.

بازوند، شهرداری‌ها و هلال احمر را موظف کرد که نسبت به اعلام هشدار وضعیت قرمز در تمامی شهرستانها اقدام کنند و دستور داد که دستگاه‌های اجرایی هم می‌توانند برای کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند از شرایط دور کاری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه درخواست افزایش اختیارات ستادهای استانی برای وزیر محترم کشور ارسال شده است، گفت: شهرداری کرمانشاه محدودیت‌های تردد در آرامستانها، مراسم‌های ختم و عزاداری را به مردم اطلاع رسانی کند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: شهرداری کرمانشاه ساماندهی وضعیت دست فروش‌ها را در اولویت قرار دهد و در صورت فعالیت، فاصله گذاری اجتماعی کاملاً رعایت شود.

بازوند تاکید کرد که مردم از چاپ اعلامیه تحریم خودداری کنند و ضمناً حضور مداحان در مراسم‌های تشییع و ختم ممنوع است.

وی ادامه داد: استقرار سیستم نوبت دهی الکترونیک در مطب‌های خصوصی ضروری است و سریعاً باید در دستور کار قرار گیرد که از تجمع مردم در مراجعه به مطب پزشکان جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی را افزایش دهد که دانش آموزان با فاصله اجتماعی مناسب در آزمون حضور یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه