اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

برخورد با قاچاقچیان انسان معطل رفع خلا قانونی/ وزارت خارجه در موضوع قاچاق انسان دیپلماسی قوی تری داشته باشد

برخورد با قاچاقچیان انسان معطل رفع خلا قانونی/ وزارت خارجه در موضوع قاچاق انسان دیپلماسی قوی تری داشته باشد
جوکار با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان انسان معطل رفع خلا قانونی است، گفت: وزارت خارجه در موضوع قاچاق انسان دیپلماسی قوی تری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه در بحث قاچاق انسان مشکل قانونی در کشور داریم اظهار داشت: نبود قانونی در این خصوص در کشور سبب سو استفاده قاچاقچیان شده و متاسفانه بارها شاهد واژگونی خودور و کشته شدن این افراد بوده ایم. در اینجا تنها به توقیف خودرو ختم شده و قاچاقچیان دریافته اند که موضوعی وجود دارد که دستگاه قضایی با آنها برخورد نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رابطه با حمل و قاچاق انسان یقینا باید قانون محکم و متقنی را داشته باشیم که دست قوه قضاییه برای برخورد با افراد متخلف باز باشد افزود: قاچاق انسان یک کار ناپسند است که انجام و برخی از اتباع خارجی به صورت قاچاق وارد کشور ما می شوند و به شکل قاچاق بین استان ها تردد می کنند که همین مسئله سبب بروز اتفاقاتی در سطح کشور می شود.

,

وی با اشاره به اینکه قاچاق انسان تبعاتی برای جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین الملل دارد، خاطرنشان کرد: در این خصوص باید اقداماتی صورت گیرد که چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم.

,

جوکار با تاکید بر اینکه بهره برداری سیاسی از موضوع قاچاق انسان اصلا درست نیست، گفت: در هر کشوری ممکن است که چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم و به اشکال مختلفی با قاچاقیان انسان برخورد می کنند.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه در موضوع قاچاق انسان باید دیپلماسی قوی تری داشته باشد اظهار داشت: وزارت امور خارجه در سیاست های خارجی خود باید از تعامل و ارتباطاتی که با کشورهای دیگر دارد استفاده و موضوعات مختلفی مانند قاچاق انسان را بررسی و حل کند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه