اخبار داغ

مدیرکل تعاون و کار کرمانشاه مطرح کرد؛

تخصیص بیش از ۳۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کرمانشاه

تخصیص بیش از ۳۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کرمانشاه
حسن عزیزی گفت: ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک بانک‌های عامل اظهار داشت: مجموعاً ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان تخصیص یافته و ۴۷۸۶ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۳۶ نفر پذیرش شده است.

وی از انعقاد ۳۴۵۲ قرارداد خبر داد و افزود: به ۳۳۵۷ قرارداد تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه مصوب و ابلاغی ۱۰۰ درصد بوده و اشتغال طرح‌های مذکور به ۵۹۶۹ نفر رسیده است.

عزیزی گفت: در این میان سهمیه مصوب و تخصیص یافته از سوی صندوق کارآفرینی امید ۷۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است که یک هزار و ۴۲ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۴۱ نفر پیش پذیرش شده است.

این مسئول بیان داشت: همچنین ۶۹۴ طرح انعقاد قرارداد و پرداخت شده و درصد تسهیلات پرداختی به سهمیه مصوب و تخصیص یافته توسط صندوق کارآفرینی امید در استان کرمانشاه ۱۰۶ درصد است همچنین میزان اشتغال ایجاد شده توسط این بانک به یک هزار و ۷۰۰ نفر می‌رسد.

وی عنوان کرد: سهمیه مصوب و تخصیص یافته بانک توسعه تعاون ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۴۱۱ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲۸۲۵ نفر توسط بانک توسعه تعاون پیش پذیرش شده است.

عزیزی افزود: یک هزار و ۱۲۹ قرارداد منعقد شده که به یک هزار و ۱۲۶ مورد تسهیلات پرداخت شده و در نهایت درصد پرداختی به نسبت سهمیه مصوب و ابلاغ شده توسط این بانک ۱۰۴ بوده است همچنین یک هزار و ۵۳۳ اشتغالزایی ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسط پست بانک ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اختصاص داده شده که در این میان ۹۰۶ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲۸۹ نفر پیش پذیرش شده است.

وی از انعقاد ۵۸۰ قرارداد خبر داد که ۵۷۵ مورد آن منجر به پرداخت شده و گفت: درصد تسهیلات پرداخت شده نسبت به سهمیه اختصاص داده شده توسط پست بانک ۱۰۰ درصد بوده و در مجموع برای یک هزار و ۱۵۳ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از سوی بانک کشاورزی ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده که یک هزار و ۴۲۷ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۱۱۳ نفر پیش پذیرش شده است.

این مسئول عنوان کرد: یک هزار و ۴۹ طرح انعقاد قرارداد شده که ۹۶۲ طرح منجر به پرداخت شده و در مجموع درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه اختصاص یافته بانک کشاورزی به ۹۴ می‌رسد همچنین یک هزار و ۵۸۳ اشتغالزایی ایجاد شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: بیشترین تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به شهرستان صحنه با ۲۲۶ درصد میزان تسهیلات پرداخت شده به نسبت سهمیه اختصاص یافته، تعلق دارد همچنین این نسبت در شهرستان هرسین ۱۶۴، در کنگاور ۱۴۰، در روانسر ۱۱۵، در گیلانغرب ۱۰۱، در قصرشیرین صد بوده است.

وی گفت: درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه اختصاص یافته در شهرستان‌های کرمانشاه و دالاهو ۹۵، در اسلام‌آباد ۹۲، در پاوه ۹۰، در سنقر ۷۹، در جوانرود ۶۶، در ثلاث باباجانی ۶۴ و در سرپل ذهاب ۴۵ درصد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه