اخبار داغ

مسئول بسیج هنرمندان تهران بزرگ خبر داد:

تمدید مهلت شرکت در سومین سوگواره سراسری «در سوگ آفتاب»

تمدید مهلت شرکت در سومین سوگواره سراسری «در سوگ آفتاب»
مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در سومین سوگواره سراسری شهر و خاطره «در سوگ آفتاب» که به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل برگزار می‌شود تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام صمدی‌نیا با اشاره به اهمیت فعالیت هنری برای شناخت ابعاد وجود امام خمینی (ره) اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ همچون سنوات گذشته قصد داشت تا شب شعر و خاطره‌ای در وصف حضرت امام (ره) پیرامون موضوعات استقلال اقتصادی، استکبارستیزی، ولایت مداری، ساده زیستی و جبهه مقاومت برگزار کند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی کشور که درگیر ویروس منحوس و مهمان ناخوانده کووید-19 هستیم، امکان برگزاری جلسه شعرخوانی و خاطره گویی و تجمع در حسینیه جماران امکان‌پذیر نبود، لذا مقرر شد تا سازمان نسبت به دریافت آثار ادبی (شعر و خاطره) فرهیختگان اقدام کرده و پس از داوری و اعلام نتایج در صورت مهیا بودن شرایط برگزاری اختتامیه با حداقل جمعیت نسبت به ضبط برنامه اقدام و از طریق شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما اعلام نتایج به سمع و نظر علاقه‌مندان رسانده شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ تصریح کرد: لازم به ذکر است بخش ویژه‌ای با یاد و خاطره سردار بزرگ پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است و درصدد هستیم با برنامه‌هایی از قبیل مسابقه داستانک شوق وصال، فراخوان داستان کوتاه جهانمرد، مشاعره در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی و … نسبت به تولید محتوا و ثبت آثار جهت چاپ و نشر بین جوانان و نوجوانان در ایران اسلامی به عنوان الگوی همه‌جانبه مورد استفاده قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ آمادگی خود را جهت دریافت آثار هنرمندان و فرهیختگان ادب و هنر اعلام داشته و آرزوی توفیق روزافزون توأم با موفقیت برای تمامی دست‌اندرکاران و جامعه هنری این مرز و بوم خواهان است.
صمدی‌نیا با بیان اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در سومین سوگواره سراسری شهر و خاطره «در سوگ آفتاب» تا 28 خرداد ماه تمدید شد، گفت: علافژقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.BHTR.ir   مراجعه کرده با شماره 73256208 تماس حاص نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه