اخبار داغ

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران اتومبیل همدان:

دولت شریک دزد و رفیق قافله است/ تعداد ثبت نام کنندگان دلال و مصرف کننده خودرو در هاله ای از ابهام

دولت شریک دزد و رفیق قافله است/ تعداد ثبت نام کنندگان دلال و مصرف کننده خودرو در هاله ای از ابهام
اکبر دیزجیان با بیان اینکه متاسفانه دولت شریک دزد و رفیق قافله است، گفت: اگر دولت نظارت قوی تری بر بازار داشت امید بر بهتر شدن بازار خودرو کشور داشتیم اما در صنعت خودرو کسی به مردم خدمت نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر دیزجیان، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران اتومبیل همدان  در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه ثبت نام های جدید در بازار خودرو نشان دهنده عدم همخوانی عرضه و تقاضا است، گفت: بر اساس آمار تاکنون حدود ۶ میلیون نفر ثبت نام کردند اما تعداد عرضه در مرحله اول ۲۵ هزار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه طبق محاسبات حدودا از هر ۳۳۰ نفر امکان ثبت نام یک نفر مقدور است، افزود: در اینجا مشخص نیست که چه تعداد از این ثبت نام کنندگان دلال و چه تعداد مصرف کننده واقعی هستند.

,

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران اتومبیل همدان خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد ثبت نام ها برای دلالی و بهره مندی از سود است چرا که اختلاف قیمت بازار و کارخانه زیاد بوده و مردم به دنبال افزایش سود هستند.

,

دیزجیان با تاکید براینکه تنها ۱۰ درصد از ثبت نام کنندگان واقعی است، عنوان کرد: ورود دستگاه نظارتی به بازار خودرو، بازار را کمی از التهاب خارج کرد اما قیمت ها خیلی پایین نیامده است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت شریک دزد و رفیق قافله است، تصریح کرد: اگر دولت نظارت قوی تری بر بازار داشت امید بر بهتر شدن بازار خودرو کشور داشتیم اما در صنعت خودرو کسی به مردم خدمت نمی کند.

,

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران اتومبیل همدان ادامه داد: هراز گاهی، ارتباط چند مسئول فاسد ایران خودرو و سایپا با دستگاه نظارتی و مجلس در نشریات علنی می شود و این سندی برای اثبات عدم خدمت مسئولین به مردم است.

,

دیزجیان با تاکید براینکه بازار خودرو کمی راکد شده است، گفت: امروز ۹۰ در صد مردم دلال شدند و مروج این فرهنگ، سیستم ایران خودرو و سایپا هستند و نمی شود تشخیص داد که چه کسی مصرف کننده و چه کسی دلال است.

,

وی با اشاره به اینکه شنیده می شود هرکس حواله گرفت با سودی قابل قبول حواله اش خریداری می شود، افزود: نقدینگی بی حساب و کتاب مردم در حوزه خودرو، مسکن و ارز همچون سیل عمل می کند و به اقتصاد آسیب می زند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه