اخبار داغ

با حضور فرماندار اصفهان؛

بخشدار جرقویه علیا منصوب شد

بخشدار جرقویه علیا منصوب شد
صبح امروز در آئینی احمد صادقی به عنوان بخشدار جدید بخش جرقویه علیا معرفی و از زحمات حسین صادقی سرپرست این بخشداری تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ صبح امروز (شنبه)، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش، احمد صادقی به عنوان بخشدار جدید بخش جرقویه علیا معرفی و از زحمات حسین صادقی سرپرست این بخشداری تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در این آیین، با اشاره به ظرفیت خوب گردشگری در بخش جرقویه علیا، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری در بخش جرقویه علیا، با همکاری و همراهی مسئولین و مردم، زیرساخت‌های لازم جهت توسعه صنعت گردشگری در این بخش فراهم شود.

,

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت رونق بیشتر کشاورزی در بخش جرقویه علیا، گفت: باتوجه به پتانسیل خوب موجود در این منطقه، اقدامات مقتضی جهت لایروبی قنوات انجام و بستر لازم برای رونق بیشتر کشاورزی در این بخش مهیا گردد.

,

سیستانی با تأکید بر لزوم توسعه شهرک صنعتی رامشه، افزود: تاکنون گام‌های مؤثری در جهت توسعه شهرک صنعتی رامشه برداشته شده که این روند با همکاری بین‌بخشی باید ادامه یابد و بستر مناسب برای توسعه بیشتر زیرساخت های این شهرک، فراهم شود.

,

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت خوب دامپروری در بخش جرقویه علیا، اقدامات لازم جهت راه اندازی مجتمع دامپروری در این منطقه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

فرماندار اصفهان افزود: آسفالت معابر، بازنگری طرح هادی روستاها و همچنین تخصیص زمین جهت ساخت مسکن برای جوانان، از جمله اقداماتی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برنامه ریزی های لازم در این راستا، انجام شود.

,

سیستانی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی مردم و مسئولین می توان بسیاری از مشکلات موجود در این بخش را مرتفع کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه