اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

برنامه جامع مجلس برای ایجاد تحول اقتصادی/ منتظر طرح نوبخت برای اصلاح ساختار بودجه هستیم

برنامه جامع مجلس برای ایجاد تحول اقتصادی/ منتظر طرح نوبخت برای اصلاح ساختار بودجه هستیم
یک نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس برای ایجاد تحول اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه ریزی برنامه دارد؛ گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که برای اصلاح بودجه ریزی کشور و تغییر و تحول در بودجه99 برنامه‌ای دارند که منتظریم این آن را به مجلس ارسال کنند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تحول اقتصادی، اصلاخ ساختار بودجه ریزی و قطع وابستگی بودجه به نفت از محورهای مودر تاکید مقام معظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بودجه ریزی عملیاتی سال‌هاست در کشور بحث شده و دولت براساس اسناد بالاستی بخصوص برنامه‌های پنج ساله توسعه می‌بایست بودجه ریزی عملیاتی را اجرایی می‌کرد اما این موضوع تاکنون به سرمنزل مقصود نرسیده است.

,

به گفته کارشناسان کلید حل مشکلات در داخل کشور و یکی از این موارد اصلاح ساختارهای اقتصادی است و مجلس یازدهم برای ایجاد تحول اقتصادی برنامه ویژه دارد.

,

محمد علیپور نماینده مردم در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد تاکیدات رهبر انقلاب برای ایجاد تحول اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه ریزی؛ اظهار کرد: رهبری انقلاب در پیامی به مناسب آغاز فعالیت مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ را دو اولویت کشور اعلام کردند که این دو موضوع باید مدنظر نمایندگان مجلس قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تحول ساختار بودجه ریزی کشور، افزود: با توجه به شرایط کشور و کاهش فروش نفت به دلیل تحریم‌ها و افت قیمت آن، توفیق اجباری است که از این فرصت استفاده و کشور را از وابستگی به نفت نجات دهیم. 

, وی با اشاره به تحول ساختار بودجه ریزی کشور، افزود: با توجه به شرایط کشور و کاهش فروش نفت به دلیل تحریم‌ها و افت قیمت آن، توفیق اجباری است که از این فرصت استفاده و کشور را از وابستگی به نفت نجات دهیم. ,

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: اقداماتی باید برای افزایش صادرات غیرنفتی و جهش تولید انجام شود تا بتوانیم منابع بودجه کشور را تامین کنیم که این موضوعات در دستور کار مجلس قرار دارد و هفته گذشته نوبخت، سازمان برنامه بودجه و همتی رئیس کل بانک مرکزی در مجلس حاضر شدند و این هفته هم وزرای اقتصادی دولت به مجلس می‌آیند.

,

علیپور اضافه کرد: آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که برای اصلاح بودجه ریزی کشور و تغییر و تحول در بودجه99 برنامه‌ای دارند که منتظریم این آن را به مجلس ارسال کنند تا تصمیم گیری‌های اساسی و سیاست‌های گذاری انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری‌های اساسی و سیاست‌های گذاری‌های کلان اقتصادی باید در مجلس انجام شود، گفت: نمایندگان مردم در مجلس برای تحول اقتصادی برنامه دارند که در این زمینه اقدام جدی انجام خواهد شد و جزئیات آن در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

,

نماینده مردم در خانه ملت در مورد بازنگری بودجه99 در مجلس، بیان کرد: در اظهارات نمایندگان موضوعاتی مانند ایجاد تغییر و بازنگری در بودجه امسال مطرح شده است. قطعا مجلس برنامه‌هایی دارد که هم در بودجه و هم اقتصاد کشور تحول اساسی ایجاد کند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه