اخبار داغ

اولین وعده بر باد رفته تاجگردون+فیلم

اولین وعده بر باد رفته تاجگردون+فیلم
غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با عدم تحقق یکی از وعده های اصلی خود در کنار محمد موحد قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های مختلف استان با حواشی های زیادی همراه بود، از جمله این حواشی ها را می توان پاسخ ها و سخنرانی های تند کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان های استان دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در تبلیغات انتخاباتی هر کدام از نماینده ها برای جلب اعتماد و رای مردم وعده هایی را مطرح و به مردم قول برطرف شدن مسکلات شهر و یا روستای شان را می دادند.

,

غلامرضا تاجگردون نیز کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت بود که در سخنرانی های انتخاباتی اش وعده ها و شعارهای مختلفی را مطرح می کرد، از جمله این وعده ها این بود که وی در یکی از سخنرانی هایش گفته بود که مجلس چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باشد من نفر اول مجلس خواهم بود.

,

اما با توجه به اتفاقاتی که اخیرا در سطح کشور رخ داده است که این شعار و وعده را تحت الشعاع قرار می دهد. شاید بتوان گفت که این وعده بی ثمر است، و شاید غلامرضا تاجگردون مجلس یازدهم نتواند همان غلامرضا تاجگردون مجلس دهم باشد.

,

موضوع رد اعتبار نامه تاجگردون موضوعی است که واکنش های مختلفی در سطح کشور به دنبال داشته است، اینکه چند نماینده مجلس یازدهم به اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کرده اند نشان می دهد که وی در مجلس یازدهم مخالفان زیادی را به دنبال خواهد داشت.

,

غلامرضا تاجگردون همواره معتقد است که همان قدرت مجلس دهم را خواهد داشت و همچون گذشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواهد شد، این در حالی است گمانه زنی ها از ریاست فرد دیگری به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر می دهد.

,

به نظر می رسد وعده غلام رضا تاجگردون برای اینکه نفر اول مجلس اصولگرایان باشد به نتیجه نخواهد رسید.

,

پیش از این هم یکی از وعده های محمد موحد که گفته بود برای ریاست بر مجلس می روم نقش بر آب شد ( خبر را اینجا بخوانید ) و می توان گفت برخی با استفاده از وعده های بزرگ به فکر رسیدن به کرسی بودند که در حال از دست دادن جایگاه های قبلی خود هستند.

, اینجا,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه