اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

تالارها و قهوه‌خانه‌ها در زنجان همچنان حق بازگشایی ندارند

تالارها و قهوه‌خانه‌ها در زنجان همچنان حق بازگشایی ندارند
موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه دولت به راحتی می‌تواند جلوی احتکار خودروها را بگیرد گفت: دولت با اعمال محدودیت زمانی برای پلاک‌دار کردن خودروهای صفر کیلومتر می‌تواند جلوی احتکار خودروها را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واحدهای صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا اظهار کرد: 13 مورد از این واحدهای آسیب دیده‌اند که دولت اعلام کرده مربوط به واحدهای اتاق اصناف است که تالارها، حمل و نقل درون شهری ،رستوران‌ها، اغذیه فروشان و برخی از کسبه‌های بازار و پاساژ‌ها شامل واحدهای آسیب دیده از کرونا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در مورد فعالیت تالار‌ها در استان زنجان تصریح کرد: تالارها در استان زنجان با حدود 4 هزار کارگر مستقیم و غیرمستقیم تعطیل هستند و هنوز در مورد فعالیت آنها تصمیمی از سوی ستاد مبارزه با کرونا اتخاذ نشده است.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه تاریخ آغاز فعالیت تالارها در استان زنجان مشخص نیست افزود: برخی از تالارها که در حال حاضر برای زمان پذیرش می‌کنند براساس احتمالات بوده و اگر فعالیت تالاری مشاهده شود برخورد شده و نسبت به پلمپ آن اقدام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه قهوه‌‌خانه‌ها نیز همچنان در تعطیلی به سرمی‌برند عنوان کرد: برخی از واحدهای صنفی در اثر بیماری کرونا دچار آسیب شدید شدند که تالارها از جمله این واحدها هستند.

,

موسوی با بیان اینکه واحدهای آسیب دیده از کرونا که مشمول طرح دولتی هستند می‌توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند افزود: این واحدها می‌توانند جهت اخذ وام دولتی که شده در این سامانه ثبت نام کنند.

,

وی با اشاره به اینکه تمانی قهوه خانه‌ها نیز تعطیل هستند افزود: اگر واحدی تمکین نکنند پلمپ می‌شود.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در مورد پلمپ واحدهای متخلف در استان زنجان افزود: از اسفند ماه تا آخر ماه رمضان بیش از 700 واحد پلمب شدند که برخی از این واحدها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

,

وی در ادامه با اشاره به موضوع نظارت و جلوگیری از احتکار خودرو توسط اتاق اصناف بیان کرد: نظارت‌ها انجام می‌شود و تا به امروز مواردی در استان زنجان مشاهده نشده و احتکار خودرو به صورت انبوه در استان زنجان مشاهده نشده است.

,

موسوی با بیان اینکه نظارت‌ها در استان زنجان تشدید یافته است تاکید کرد: دولت به راحتی می‌تواند جلوی احتکار خودروها را بگیرد و با تعیین محدودیت زمانی یکماه برای پلاک‌دار کردن خودروهای صفر کیلومتر جلوی احتکار خودروها در سطح کشور بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه