اخبار داغ

بیجار شهر عجایب؛

قولهای بی سرانجام راهداری بیجار/ راه ارتباطی بیجار همدان همچنان جان می گیرد!

قولهای بی سرانجام راهداری بیجار/ راه ارتباطی بیجار همدان همچنان جان می گیرد!
بی خیالی مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار نسبت به جاده بیجار همدان و وقوع ده ها تصادف منجر به فوت و جرح، موجب نارضایتی شدید مردم دیار بیجار گروس شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، جاده بیجار همدان که با وضعیت اسفناک و طولانی شدن و به سرانجام رسیدن پروژه یکی از داستان های پر غصه شهرستان بیجار گروس با قدمت هفت هزار سال شده است که هر روز یک جای آن درد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

جاده بیجار همدان از همان زمانی که شبانه افتتاح و زیر بار ترافیک رفت معلوم بود که غم مردم از بین نمی رود بلکه به شکل دیگری خودنمایی خواهد کرد.

,

چند ماه از افتتاح شبانه این جاده پرطمطراق نگذشته بود که خبر رسید که آمار تصادفات در این جاده ها بالا رفته و در قسمت هایی از این جاده بخت برگشته چاله های اسکندرون با منابع آب غنی یافت شده است.

,

بعد از اعتراضات مردمی و انعکاس مشکلات در قالب گزارش از این رسانه مردمی که چند ماهی هم به طول انجامید مسوولی خود را صاحب این پروژه ندانست و سکوت کردند که خود جایی سوال دارد.

,

درد مردم از ظهور چاله های اسکندرون هم گذشت که در طی چند روز قبل پیمانکار در اقدامی بس تامل انگیز و قابل تامل اقدام به ساخت خاکریز و بستن جاده بیجار همدان در چند نقطه کرده که متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی و نبود علائم آگاهی دهنده خسارتی به وسایل نقلیه مردم وارد و ایجاد تصادف کرده است.

,

, ,

سوال این است نظارت مسوولان ارشد در برابر تضییع حقوق بیت المال چه بود و چه کارهایی انجام شده است ، چرا در شهر بیجار کسی دلسوزانه مدیریت نمی کند ؟ چرا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای توان نگهداری از جاده های این شهر را ندارد؟ چرا مردم هر روز باید شاهد خسارت جانی و مالی در این جاده باشند.

,

متاسفانه هنگامی که مشکلات بی صاحب بیجار همدان مطرح می شود هر کدام از مسوولان مانند توپ فوتبال آن را به دیگری پاس می دهند و بر مشکلات مردم مظلوم می افزایند.

,

با عبور از این جاده پر از دست انداز که نتیجه غفلت و ندانم کاری برخی مسئولان است این سوال در ذهن مسافران این مسیر خطور می کند ، آیا تا کنون گذر مسئولان استان و خود شهرستان به این جاده افتاده است؟آیا می دانند بعد از عبور از این جاده هر راننده چه مقدار باید برای تعمیر جلوبندی ماشین خود خرج نماید؟

,

از همین تریبون به رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیجار اعلام می کنیم اگر توان برطرف کردن مشکلات این جاده را ندارید یکبار برای همیشه مردم پای کار بیاییند و خودشان با چند فرغون خا چاله ها را پر کنند زیرا رفت و آمد برای مردم دیگر سخت شده است.

,

لازم به ذکر است رییس اداره راهداری بیجار سال گذشته قول داده بود که 12 کیلومتر از جاده روستای شبرتو به پل کنامار را روکش آسفالت نماید که متاسفانه تا کنون انجام نشده و در این مسیر که چندین روستای این شهرستان را بهم ارتباط می دهد هر روز شاهد بروز مشکلات فراوان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه