اخبار داغ

همزمان با اجرای مرحله چهارم کمک مومنانه مطرح شد؛

احیا فرهنگ اهدای خون هدف اصلی مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه/ ذخایر خونی پاسخگوی بیماران تالاسمی و کرونایی نیست

احیا فرهنگ اهدای خون هدف اصلی مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه/ ذخایر خونی پاسخگوی بیماران تالاسمی و کرونایی نیست
مرحله چهارم رزمایش مومنانه با هدف کمک به بهبود ذخایر خونی مورد نیاز بیماران کرونایی و تالاسمی با همکاری سازمان انتقال خون در استان کرمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، پس از اتمام مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج طی تصمیمی با همکاری سازمان انتقال خون اقدام به احیا فرهنگ اهدا خون و جان بخشی به ذخایر خونی مورد نیاز کشور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد رضایی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان در ارتباط با برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به خبرنگار ما گفت: مرحله چهارم این رزمایش در قالب اهدا خون، اهدا زندگی هم زمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می‌شود.

,

وی افزود: سپاه ثارالله استان کرمان با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج اقدام به انجام عمل خداپسندانه اهدا خون کرده است.

,

ارزش افزون اهدای خون نسبت به مراحل پیشین رزمایش کمک مومنانه

, ارزش افزون اهدای خون نسبت به مراحل پیشین رزمایش کمک مومنانه, ارزش افزون اهدای خون نسبت به مراحل پیشین رزمایش کمک مومنانه,

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: ارزش این مرحله به مراتب از مراحل قبلی بالاتر است چرا که اهدا خون سبب احیای زندگی می شود.

,

رضایی بیان کرد: در این راستا ناحیه حضرت رسول اکرم (ص) کرمان صبح روز سه شنبه بیستم خرداد ماه و پنج شنبه بیست و دوم خرداد ماه در پایگاه سیار میدان آزادی خون گیری خواهران را انجام می دهد.

,

وی ادامه داد: بعد از ظهر روز سه شنبه بیستم خرداد ماه در محل مسجد امام حسین (ع) انتهای خیابان مهدیه ساعت ۱۵ الی ۲۰ خون گیری برادران انجام می شود.

,

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) از یک شنبه ۱۸ خرداد به مدت یک هفته از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۹ در پایگاه ثابت واقع در بلوار ۲۲ بهمن خون گیری از خواهران انجام می شود.

,

رضایی ابراز کرد: بعد از ظهر روز پنج شنبه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ در مسجد امام خمینی (ره) وافع در خیابان امام خون گیری از برادران انجام می شود.

,

پایگاه های بسیج در جای جای استان کرمان میزبان خون گیری از داوطلبان

, پایگاه های بسیج در جای جای استان کرمان میزبان خون گیری از داوطلبان, پایگاه های بسیج در جای جای استان کرمان میزبان خون گیری از داوطلبان,

وی یادآور شد: ناحیه رفسنجان نیز در روز پنج شنبه مورخ ۲۲ خرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و ناحیه سیرجان از روز یک شنبه هجدهم خرداد به مدت ۱۰ روز اقدام به خون گیری از داوطلبان می کند.

,

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: ناحیه جیرفت از روز دو شنبه ۱۹ خرداد به مدت یک هفته در ۲ شیفت صبح و عصر همچنین ناحیه بم از تاریخ ۱۸ خرداد به مدت ۱۲ روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ اقدام به خون گیری می کند.

,

رضایی افزود: ناحیه زرند از تاریخ ۲۶ خرداد، ناحیه بافت از روز چهارشنبه ۲۱ خرداد، ناحیه راور از تاریخ شنبه ۲۴ خرداد، ناحیه حضرت امیر (ع) در بخش گلباف از تاریخ ۲ تیر و ناحیه کوهبنان از تاریخ ۴ تیر خون گیری از داوطلبان را انجام می دهند.

,

احیا فرهنگ اهدا خون هدف اصلی مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه

, احیا فرهنگ اهدا خون هدف اصلی مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه, احیا فرهنگ اهدا خون هدف اصلی مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه,

وی اظهار کرد: در کل استان کرمان بسیجیان آماده احیا فرهنگ اهدا خون هستند در صورتی که سازمان انتقال خون بتواند این پایگاه ها را پوشش دهد.

,

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در سه مرحله پیشین رزمایش کمک مومنانه بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد، هدف بسیج از انجام این مرحله احیا فرهنگ اهدا خون با همکاری سازمان انتقال خون است.

,

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هموطنان درگیر با ویروس کرونا نیازمند اهدا خون هستند، سازمان بسیج با ورود به این عرصه سعی در رفع این نیاز جامعه دارد.

,

روح الله میرزایی مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب در نیمه شعبان رزمایش کمک مومنانه با هدف امداد رسانی به اقشار آسیب دیده متاثر از شیوع کرونا در کشور آغاز شد.

,

وی افزود: ۳ مرحله ابتدایی این رزمایش مربوط به کمک های مادی مردم به نیازمندان بود، با توجه به اینکه شیوع کرونا تا حد زیادی سبب کاهش ذخایر خونی شده بود مرحله چهارم این رزمایش با هدف تامین ذخایر خونی مورد نیاز کشور برنامه ریزی شد.

,

ذخایر خونی پاسخگوی بیماران تالاسمی و کرونایی نیست

, ذخایر خونی پاسخگوی بیماران تالاسمی و کرونایی نیست, ذخایر خونی پاسخگوی بیماران تالاسمی و کرونایی نیست,

مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمان بیان کرد: علاوه بر بیماران تالاسمی که حیات آن ها وابسته به دریافت خون است، این روزها نیاز به گروه های خونی متعدد در بین بیماران مبتلا به کرونا به ویژه بیماران حاد احساس می شود.

,

میرزایی تاکید کرد: سازمان انتقال خون استان کرمان در نظر دارد با همکاری سپاه ثارالله در پایگاه های مختلف سطح استان اقدام به خون گیری از علاقه مندان کند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه می تواند کمک بزرگی به جان بخشی ذخایر خونی استان کند و امیدواریم هم استانی های عزیز با استقبال از این طرح ما را در تحقق هدف این رزمایش یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه