اخبار داغ

فرماندار دیر:

ورود افراد به ادارات بدون ماسک ممنوع شد

ورود افراد به ادارات بدون ماسک ممنوع شد
فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه ورود افراد بدون ماسک به ادارت ممنوع است، گفت: حضور افراد بدون ماسک در ادارات و شرکت‌ها با توجه به روند صعودی آمار افراد مبتلا شده به کرونا ویروس در شهرستان ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم علی حسنی فرماندار شهرستان دیر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، با ا اشاره به اینکه آمار کرونا در حال اوج گیری می باشد، اظهار داشت: حضور افراد بدون ماسک در ادارات و شرکت‌ها با توجه به روند صعودی آمار افراد مبتلا شده به کرونا ویروس در شهرستان ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه در صورت استفاده نکردن افراد از ماسک از ورود افراد به ادارات ممانعت شود، خواستار عدم ارائه خدمات به ارباب رجوع‌های بدون ماسک شد.

,

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: به منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارکنان ادارات شیوه ثبت اثرانگشت حذف و روش‌های سنتی گذشته جایگزین ثبت اثر انگشت در ادارات شده است.

, ثبت اثرانگشت حذف ,

علی حسنی با تاکید بر لزوم کاهش تجمعات مردمی به‌ویژه تجمعات طولانی‌مدت و بدون تهویه نامناسب، افزود: برگزاری جشن ها و تجمعات در خانه باغ ها نیز ممنوع است و نیروی انتظامی نیز از چنین تجمعاتی جلوگیری به عمل آورد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان برای مقابله با کرونا در محور آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام دهند.

, برای مقابله با کرونا در محور آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام دهند.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه