اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد؛

وجود پایگاه انتقال خون در اسدآباد مشارکت در رزمایش “کمک مؤمنانه” را بالا می‌برد

وجود پایگاه انتقال خون در اسدآباد مشارکت در رزمایش “کمک مؤمنانه” را بالا می‌برد
معصومه کاکایی از ارسال پیامک به بیش از دو هزار بسیجی در اسدآباد در راستای پیوستن به پویش مردمی اهدای خون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در اسدآباد پایگاه انتقال خون وجود ندارد، افراد خیرخواه می‌توانند برای این امر خداپسندانه به مرکز استان مراجعه کنند و وجود پایگاه انتقال خون در اسدآباد مشارکت را در اهدا خون بالا می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به ابلاغ دستور رزمایش کمک مؤمنانه اهدای خون از سوی سپاه انصار الحسین همدان، اظهار کرد: در این راستا ما بیش از دو هزار پیامک را از طریق سامانه پایگاه‌های مقاومت بسیج برای استقبال بسیجیان از این امر خداپسندانه ارسال کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان اسدآباد از وجود پایگاه انتقال خود محروم است، باید افراد برای اهدا خون به مرکز استان مراجعه کنند.

,

کاکایی با بیان اینکه ما در راستای رزمایش کمک مؤمنانه اهدای خون پویش مردمی را هم در فضای مجازی به راه انداختیم که مردم بتوانند در امر خداپسندانه و خیرخواهانه اهدای خون مشارکت کنند.

,

پایگاه انتقال خون در اسدآباد مشارکت را در اهدا خون بالا می‌برد

, پایگاه انتقال خون در اسدآباد مشارکت را در اهدا خون بالا می‌برد, پایگاه انتقال خون در اسدآباد مشارکت را در اهدا خون بالا می‌برد,

وی اذعان داشت: در صورت وجود پایگاه انتقال خون در اسدآباد قطعا” افراد بسیجی در امر نوع دوستی و خداپسندانه اهدا خون مشارکت بیشتری خواهند داشت.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فعالیت های بسیج خواهران در ایام کرونا، خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات جمع آوری و توزیع سبد غذایی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بود که پایگاه ‌های مقاومت سهم مهمی در این امر داشتند.

,

فعالیت ۳۰ خواهر بسیجی در امر غربالگری

, فعالیت ۳۰ خواهر بسیجی در امر غربالگری, فعالیت ۳۰ خواهر بسیجی در امر غربالگری,

وی از آموزش و ارائه خدمات بسیجیان در ایام کرونا خبر داد و افزود: در این راستا ۳۰ نفر بسیجیان در همکاری و کمک به دانشکده علوم پزشکی، امر غربالگری را انجام دادند.

,

کاکایی یادآور شد: بسیجیان فعال در امر غربالگری با توجیه کردن مردم از طریق تماس تلفنی آنان را نسبت به رعایت بهداشت و شناخت بیشتر ویروس کرونا توجیه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه