اخبار داغ

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

اتمام پروژه کارت‌ملی تا پایان سال

اتمام پروژه کارت‌ملی تا پایان سال
مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی گفت: بعد از پایان پروسه تعویض کارت‌های ملی هوشمند، تمامی کارت‌هایی که از سازمان‌های مختلف صادر شده در کارت ملی هوشمند تجمیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد جودی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج، به موضوع پرحاشیه‌ی صدور کارت ملی اشاره‌ای داشت و گفت: بیش از 3 میلیون نفر از جمعیت استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند که تا آخر امسال تکلیف همه کارت‌ها مشخص خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
وی با بیان اینکه، 85 درصد افرادی که ثبت نام کردند موفق به دریافت کارت ملی خود شدند خاطرنشان کرد: وضعیت کارت ملی 15 درصد بقیه هم تا پایان امسال نهایی می‌شود. افرادی که در سامانه ثبت نام کرده بودند می‌توانند با کدرهگیری که برای آن‌ها فعال شده خدمات ثبتی و سایر امور خود را انجام دهند. بعد از ثبت نام، کدخدماتی فعال می‌شود و پس از تحویل کارت ملی جدید،  این کد خود به خود غیرفعال می‌شود.
,
 
,
جودی ادامه داد: بعد از پایان پروسه تعویض کارت‌های ملی هوشمند، تمامی کارت‌هایی که از سازمان‌های مختلف صادر شده در کارت ملی هوشمند تجمیع خواهد شد، به نوعی می‌توان گفت تمامی کارت‌ها در سایه کارت ملی هوشمند خواهند بود، سایر کارت‌های ملی که هنوز هوشمند نشده‌اند از درجه اعتبار ساقط شدند.
,
 
,
مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به دلایل تاخیر صدور کارت ملی تصریح کرد: افرادی که در یک سال گذشته در فرایند تعویض کارت ملی ثبت‌نام کرده ولی هنوز موفق به دریافت کارت ملی خود نشدند، تا پایان امسال کارت ملی هوشمند خود را دریافت خواهند کرد، واردات سخت‌افزاری و برخی تجهیزات ساخت کارت ملی با مشکل روبه‌رو شده بود که خوشبختانه این مشکل برطرف شد.
,
 
,
وی به نحوه‌ی ارائه خدمات ثبت احوال در ایام کرونایی اشاره کرد و گفت: این سازمان به هیچ وجه تعطیل بردار نبوده به طوری که با تعطیلی برخی نهادها ثبت احوال همچنان به صورت شیفت‌بندی به فعالیت خود ادامه می‌داد، اکنون هم خدمات دهی کماکان ادامه دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه