اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی:

یک درصد تخلف در بین مجموعه قضایی هم زیاد است

یک درصد تخلف در بین مجموعه قضایی هم زیاد است
رئیس قوه قضائیه گفت: کاهش ورودی پرونده کاهش جمعیت کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در استان فارس قابل تقدیر و توجه است و باید این شرایط حفظ شده، از کمیت کاسته و هم بر کیفیت افزوده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با روسای واحدهای قضایی و مدیران سازمان‌های تابع قوه قضائیه استان فارس در شیراز، کاهش ورودی پرونده کاهش جمعیت کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در استان فارس قابل تقدیر و توجه دانست و تأکید کرد: باید این شرایط حفظ شده، از کمیت کاسته و  هم بر کیفیت افزوده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
, ,
وی افزود: قانون‌مداری و توجه به نظارت‌های قانونی در مجموعه استان فارس برای افزایش آرامش مردم هر چه بیشتری تثبیت شود.
,
 
,
رئیس دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه امروز افتخار بزرگ برای همه ما گره‌گشایی از کار مردم است، این افتخار است که یک گره از کار مردم گشوده شود افزود: یک درصد تخلف در بین مجموعه قضایی هم زیاد است، کرامت انسان اعم از سازمان و شخص تا متهم و زندانی مورد توجه مجموعه دستگاه قضا حفظ شود.
,
 
,
, ,
رئیس دستگاه قضائی کشور، حق‌خواهی و ایستادگی در مسیر حق را برای دستگاه قضائی مهم عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان دستگاه قضایی تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نگیرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید اجازه داد زمین خواران سراغ سرمایه‌های ملی بیایند و همه دستگاه‌ها باید این مورد را دنبال کنند، در مقدمه کار به ویژه در انشعابات غیرمجاز دنبال شود تا به دستگاه قضایی نرسد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه