اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

فصل مشترک ایران و افغانستان امت واحد است

فصل مشترک ایران و افغانستان امت واحد است
حجت الاسلام نیک بین گفت: جمهوری اسلامی ایران به مهاجرین افغانستانی به دید برادر دینی نگاه می‌کند زیرا فصل مشترک‌ افغانستان با ایران در امت اسلامی واحدی است که تمام مرز‌ها را بی‌معنی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس ضمن اشاره به روابط دوستانه دیرینه ایران با افغانستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به مهاجرین افغانستانی به دید برادر دینی نگاه می‌کند زیرا فصل مشترک‌ افغانستان با ایران در امت اسلامی واحدی است که تمام مرز‌ها را بی‌معنی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: دولت ایران در سال‌های اخیر سعی داشته است با وضع قوانین مختلف در جهت خدمت‌رسانی و تکریم اتباع افغان حس غربت را از آنان دور کند و عدالت حداکثری را بین مهاجرین و مردم ایران برقرار کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی حمایت از مهاجرین خارجی را ضروری دانست و گفت: همانطور که شاهد هستیم در کشور‌های مهاجرپذیر اروپایی مهاجران را در شهرک‌های مخصوص اتباع خارجی کنترل می‌نمایند ولی در ایران هر قومی با هر ملیتی که به صورت قانونی به کشور وارد شده می‌تواند کنار ایرانی‌ها فعالیت روزانه داشته باشد و فرزندان‌شان در مدارس جمهوری اسلامی ایران به تحصیل به پردازند.
وی افزود: پس از ناکامی ایده تسلط غرب بر منطقه خاورمیانه، آمریکا سعی دارد با استفاده شبکه‌های معاند و غربی از حوادث غیر عمد گوناگون شائبه‌هایی با مضمون تفرقه افکنی بین امت اسلام و کشور‌های منطقه ایجاد کند و وحدت ملی، دینی و منطقه‌ای ایران با کشور‌های همسایه‌ را از بین ببرد.

,
,
,

حجت الاسلام نیک بین وحدت ایران با افغانستان را ستودنی خواند و گفت: کشور ایران با افغانستان از گذشته دور دست برادری داده و این عهد پایدار خواهد بود لذا تمام نقشه‌های غرب و فرافکنی‌هایش با هدف برهم زدن روابط ایران با همسایگانش نقشه برآب می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه