اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مجلس یازدهم پیگیر خصوصی سازی های مسئله دار است/ 30 هزار میلیارد مالیات اخذ نشده داریم

مجلس یازدهم پیگیر خصوصی سازی های مسئله دار است/ 30 هزار میلیارد مالیات اخذ نشده  داریم
حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم پیگیر خصوصی سازی های مسئله دار است گفت: با خصوصی سازی مخالف نیستم با غارت گری مخالفیم، کشت صنعت مغان با نازل ترین قیمت واگذار شده و شرط دوام این قرارداد افزایش سه چهار برابری قیمت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما، حجت الاسلام سید کاظم موسوی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای حیات و احیای یک استان در حوزه های مختلف بودجه های قابل توجه لازم است که بعضا از طریق دولت و بهش خصوصی تامین می شود و ما براین اعتقادیم به بخش خصوصی برای سرمایه گذار نیازمندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: استان اردبیل با وجود  ۶۰ الی ۷۰ هزار بیکار دارند نیازمند تامین   حداقل زیرساخت ها برای اشتغالزایی است.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه از بین 92 دواطب توانستم در کمیسیون اقتصادی مجلس عضو شوم اظهار داشت: هیچ وزیری از دست من در امان نخواهد و اگر وزیری برای منطقه من کاری نکند از هر ابزاری استفاده خواهم کرد .

,

وی با اشاره به اینکه  وزیر راه شنبه به اردبیل سفر می کند تصریح کرد: اولویت نمایندگان استان اردبیل برای ما راه آهن است و تداوم آن به پارس آباد مهم و بدون اتصال به این شهرستان پروژه ای ابتر است .

,

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: منطقه آزاد به پیچ و خم های دشواری گرفتار شده است اما با توجه به اینکه نمایندگان این دوره مجلس دارای قدرت چانه زنی بالایی هستند این ظرفیت وجود دارد که منطقه آزاد اردبیل تصویب شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: وحدت رویه ای  خوبی داریم در بین نمایندگان استان اردبیل شکل گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم پیگیر خصوصی سازی های مسئله دار همچون کشت و صنعت مغان، هپکو و آلومینینم المهدی و.. است افزود: با خصوصی سازی مخالف نیستم با با غارت گری مخالفیم کشت صنعت مغان با نازل ترین قیمت واگذار شده و شر عدم ابطال این قرارداد افزایش سه چهار برابری قیمت واگذاری است.

,

وی اظهار داشت: یکی از  درد سرهای بزرگ که مفسده آور است  انحراف تسهیلات سرمایه گذاری از مسیر خود است که باید در این زمینه نظارت بیشتری شود.

,

موسوی گفت:30 هزار میلیارد تومان مالیات اخذ نشده در دست کسانی است که به قانون توجه نمی کنند و با برگشت این سرمایه می توان اشتغال بسیاری ایجاد کرد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه