اخبار داغ

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبرداد؛

اختصاص ماهانه 30 گیگابایت اینترنت به مدارس استان اردبیل

اختصاص ماهانه 30 گیگابایت اینترنت به مدارس استان اردبیل
بهروز رزمی گفت: بعد از پایان اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات به مدت دوسال، ماهانه 30 گیگابایت حجم اینترنت در اختیار مدارس قرار خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهروز رزمی صبح امروز  در هشتمین جلسه کنترل پروژه هوشمندسازی مدارس  با اشاره به اتمام اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: با همکاری و تعامل دستگاههای ذیربط و از محل اعتبارات طرح USO عملیات اجرایی اتصال 426 مدرسه روستایی بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی با اشاره به آغاز اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات افزود: با بررسی کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و ارائه آمار صحیح از مدارس شهری مقرر شد به زودی عملیات اجرایی اتصال 674 مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات آغاز می شود.

,

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اینکه تامین زیرساخت اتصال به شبکه ملی اطلاعات جز تعهدات اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: بعد از پایان اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان عزیز به مدت دوسال، ماهانه 30 گیگابایت حجم اینترنت با سرعت 2 مگابایت در اختیار مدارس قرار خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه