اخبار داغ

امام جمعه رودان عنوان کرد؛

شباهت دولتمردان آمریکایی با ویروس کرونا/نتیجه دوستی با آمریکا خواری و ذلت است+فیلم

شباهت دولتمردان آمریکایی با ویروس کرونا/نتیجه دوستی با آمریکا خواری و ذلت است+فیلم
حجت الاسلام دری گفت: آمریکا ضعیف ترین عملکرد در مقابله با کرونا در جهان را داشته و این نشان از ضعف دولتمردان این کشور در اداره کردن کشورشان دارد و فقط تنها کاری که انجام می دهند جنایات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: هر کسی که در حق کسی ظلم و دیگران را آزار و اذیت می کند و حکومت های آنها را از بین می برد همان بلا سر خودشان می آید ضرب المثل قدیمی است که می گوید؛ “چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی” و باید دانست که فلسفه و طبیعت تاریخ و انسان ها همین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی عنوان کرد: هم اکنون نظاره گر همان جنایات و توطئه هایی که علیه تمام ملت های مظلوم جهان چه مسلمان چه غیر مسلمان انجام داده است بر سر خودشان می آید و این همان آه مظلومان است که همه جمع شده  و بر سر آمریکا کوبیده می شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین دُری ادامه داد: شاهد آن هستیم که مردم آمریکا بر علیه کشورشان بپا خواستند و این درس و نصیحتی است برای کسانی که آمریکا را آماج آرزوهای خود می دانستند و می گفتند که آنجا بهترین جا برای زندگی و بهترین حکومت است و اگر واقعا کشوری بود که تصور می کردند بود چرا مردم آن کشور به بهانه ظلم به یک سیاه پوست اینگونه بر علیه حکومت قیام کردند و باید بدانند که مردم آمریکا هم از ظلم و تبعیض ها خسته شده اند.

,

امام جمعه رودان بیان کرد: در بحث کرونا مشاهده می کنیم که آمریکا در جهان ضعیف ترین عملکرد را در برابر این ویروس داشته است و این نشان از ضعف آن در اداره کردن کشورش دارد و فقط تنها کاری که انجام می دهند جنایاتی است که در کشورهای جهان انجام می دهد و هر جا که بتوانند ضربه می زند و این حکمت الهی است که هر کسی که در حق کسی ظلم کند خداوند متعال همان ظلم را به خودشان بر می گرداند.

,

وی گفت: بعضی ها هنوز اعتقاد دارند که با آمریکا مذاکره و مشکلات کشورمان را به آنها واگذار کنیم و صحبت ما بر این است که کشوری که نمی تواند کشور خود را اداره کند و اینگونه مردمشان ناراضی اند چگونه می تواند و چه امیدی داشته باشیم که این کشور می تواند مشکلات ما را حل کند.

,

امام جمعه رودان تصریح کرد: در طول تاریخ ببینید کسانی که دست دوستی به سمت آمریکا دراز کرده اند و با آمریکا مذاکره می کردند و آمریکا را همه کاره خودشان می دانستند، الآن کجای جامعه اند؟ و چه جایگاهی دارند؟

,

حجت الاسلام  دُری خاطر نشان کرد: ما با وجود رهبری عادل و دانا و مردمی فهیم آمریکا را هیچ حساب کردیم و اصلا از آن هراسی نداشتیم و می بینیم که با عزتی نفت کش ما با پرچم کشورمان در آب های آزاد بدون ترس و واهمه از کنار آمریکا گذشت و آمریکا هم هیچ غلطی نکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه