اخبار داغ

افزایش 2 برابری مرگ و میر کرونا در مناطق محروم انگلیس

افزایش 2 برابری مرگ و میر کرونا در مناطق محروم انگلیس
میزان مرگ و میر بر اثر کروناویروس در بخش‌های محروم انگلیس و ولز در مقایسه با مناطق مرفه آن 2 برابر بیشتر است. افراد مناطق محروم در خانه های شلوغ زندگی می کنند و ابتلای تمام افراد خانواده به کووید19 افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ افراد مناطق فقیرتر 2 برابر بیشتر از دیگران در معرض خطر مرگ ناشی از کروناویروس قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

میزان مرگ و میر بر اثر کروناویروس در بخش های محروم انگلیس و ولز در مقایسه با مناطق مرفه آن 2 برابر بیشتر است.

,

داده های مرکز ملی آمار انگلستان (ONS) نشان می دهد که نه دهم از مناطق و بخش هایی که بیشترین ضربه را خورده اند در لندن هستند و به همین خاطر این شهر سخت ترین آسیب در انگلیس را متحمل شده است. میزان مرگ و میر سن استاندارد بر اثر کووید19 در فقیرترین مناطق انگلیس بین ماه های مارس و مه برابر با 128.3 مرگ در هر 100،000 نفر بود که این رقم بیش از 2 برابر میزان فوتی ها (58.8) در مناطق مرفه است.

, ONS,

در مناطق فقیرتر ولز، نرخ مرگ و میر کروناویروس 109.5 فوتی در هر 100،000 نفر یعنی تقریبا 2 برابر بیشتر از مناطق با محرومیت کمتر است. از 46687 مرگ در هر 2 کشور، 8188 نفر در لندن جان باخته اند.

,
 
,
, ,

کروناویروس 39.1 درصد از فوتی های ناشی از کووید19 در پایتخت را به خود اختصاص داد. منطقه برِنت لندن با 210.9 کشته در هر 100،000 نفر بالاترین میزان مرگ و میر را داشت. مناطق نیوهام و هاکنی با 196.8 و 182.9 فوتی بعد از این منطقه قرار دارند.

,

زمانی که شیوع این بیماری در ماه آوریل رو به کاهش گذاشت، میزان مرگ و میر در پایتخت 83.3 درصد کاهش یافت.

,

"جیم مک کورمیک" تاجر و صنعتگر ساکن لندن از بنیاد Joseph Rowntree در ماه مه با بیان ارتباط بین محرومیت اقتصادی و مرگ و میر ناشی از کروناویروس گفت: "این موضوع که شانس های زندگی کسی عمیقا تحت تأثیر مکان زندگی و میزان پول خانواده او است، هرگز نمی تواند درست باشد."

,

وی افزود: "بسیار مهم است که تمام ابعاد شیوع این ویروس با دقت مورد بررسی قرار گیرد، اما ما می دانیم که مردم مناطق با محرومیت بالاتر شانس کمتری دارند تا از خانه کار خود را انجام دهند."

,

مک کورمیک ادامه داد: "این یعنی آنها مجبور به مواجهه با افت قابل توجه در درآمد یا ادامه دادن کار خود به قیمت جان هستند و با خطرات بیشتری از ابتلا به این ویروس مواجه می شوند. آنها همچنین به احتمال زیاد در خانه های شلوغ زندگی می کنند و ابتلای تمام افراد خانواده به کووید19 افزایش می یابد."

,

"سارا کاول" رئیس تحلیل مرگ و میرِ مرکز ملی آمار گفت: "اگرچه لندن در ماه‌های مارس و آوریل بالاترین میزان مرگ و میر کووید19 در کشور را داشت اما اکنون در مقایسه با اکثر مناطق، میزان مرگ و میر کمتری را تجربه می کند."

,

وی اظهار داشت: "افرادی که در مناطقی با محرومیت بیشتر زندگی می کنند، همچنان بیش از 2 برابر افرادی که در مناطق با محرومیت کمتر به سر می برند میزان فوتی های ناشی از کووید19 را تجربه کرده اند. نرخ عمومی مرگ و میر به طور عادی در مناطق محروم بیشتر است، اما کووید19 این اثر را افزایش می دهد."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه