اخبار داغ

نگرانی جالب تراکتوری‌ها از برگزاری لیگ

نگرانی جالب تراکتوری‌ها از برگزاری لیگ
برخی از تیم‌های لیگ برتری همچون تراکتور همچنان بر لغو ادامه مسابقات لیگ نوزدهم پافشاری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تراکتور مخالف سرسخت برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال است. این تیم که در بین اعضای خود نفرات کرونایی هم دارد، به هر دری زده است تا این مسابقات لغو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اما تراکتوری‌ها چرا مخالف ازسرگیری لیگ هستند؟ شاید در نگاه اول این تصور به ذهن خطور کند که این تیم در شرایط فعلی بلیت لیگ قهرمانان را در جیب خود دارد و چه موقعیتی بهتر از این.

,

این یکی از دلایل می‌تواند باشد و شاید هر تیمی به جای این تیم بود هم اینگونه برای تعطیلی مسابقات پافشاری می‌کرد اما علت‌های دیگر هم وجود دارد که در ادامه بیان می‌شود.

,
بدون شک، مهمترین دلیلی که تراکتوری‌ها حاضر به حضور در ادامه لیگ نوزدهم نیستند، غیبت ستارگان این تیم است. برخلاف سایر تیم‌ها که بازیکنان خود را کامل در اختیار دارند، تراکتور فعلا از حضور 4 ستاره خود محروم است.
,
 
,
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان ملی این تیم هنوز نتوانسته‌اند خود را به تبریز برسانند و بعید است که در صورت آغاز مسابقات بتوانند در ترکیب این تیم قرار بگیرند.
,
 
,
همچنین عکاشه حمزاوی و جفرسون یوری دو بازیکن خارجی سرخ‌پوشان نیز در کشورهای خود قرنطینه شده‌اند و درحال حاضر امکان سفر آن‌ها به تبریز وجود ندارد و تراکتور باید از این دو یار خود نیز چشم‌پوشی کند.
,
 
,
اما بزرگترین نگرانی تراکتور برای هفته‌های باقی مانده غیبت یار دوازدهم این تیم است. قرار است مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود و این مساله بیشتر از هر تیمی به ضرر تراکتوری‌هاست.
,
 
,
تیم محبوب تی‌تی‌ها در لیگ نوزدهم اکثر بردهای خود را در ورزشگاه یادگار امام تبریز بدست آورده است و به لطف حمایت تماشاگرانش بهترین تیم بازی‌های خانگی این مسابقات به حساب می‌آید.
,
 
,
البته حکایت موفقیت تراکتوری‌ها با نیروی پرشورها وقتی با اهمیت به نظر می‌رسد که بدانیم این تیم در بازی‌های خارج از خانه خود برابر سایپا و پیکان نیز که تنها روی کاغذ میهمان بود به پیروزی رسیده است.
,
 
,
علاوه بر تمامی این موارد، خطر ابتلا به ویروس همچنان ناشناخته کرونا هنوز در کمین است. این ویروس نشان داده ورزشکار و غیرورزشکار نمی‌شناسد و برای فوتبالی‌ها نیز هیچ مصونیتی برای عدم ابتلا ندارد.
,
 
,
همچنین ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برگزاری بازی‌ها در چنین شرایطی جز هزینه عایدی برای باشگاه‌ها نخواهد داشت و تراکتور به عنوان باشگاه خصوصی از لحاظ اقتصادی بسیار متضرر خواهد شد.
,
 
,
پس باید پذیرفت که تراکتوری‌ها حق دارند مخالف برگزاری مسابقات باشند و باید دید که آیا زور این تیم به مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال می‌رسد و بالاخره می‌توانند خواسته خود را به کرسی بنشانند یا خیر؟
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه