اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

افزایش آمار بیماران سرپایی کرونا در اردبیل/ آبدرمانی های روباز با 20 درصد ظرفیت فعالیت می کنند

افزایش آمار بیماران سرپایی کرونا در اردبیل/ آبدرمانی های روباز با 20 درصد ظرفیت فعالیت می کنند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بدلیل رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و حضور مسافران، تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان اردبیل روند افزایشی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل، اظهار داشت: به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ازدحام جمعیتی و حضور مسافران، آمار بیماران سرپایی کرونا در استان افزایش مختصری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه کرونا به پایان نرسیده و دائم در حال چرخش است، افزود: مردم باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر داشته و از ترددهای شهری یا سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

,

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به فعالیت برخی آبهای گرم معدنی در سرعین، گفت: طبق پروتکل ارائه شده کشوری فعالیت استخرهای رو باز در شهرهای سفید و زرد بلامانع است.

,

حبیب زاده با تاکید بر اینکه فعالیت در این استخرها به منزله صفر بودن احتمال ابتلا به کرونا در نیست، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این مراکز بصورت سانسی، با 20 درصد ظرفیت و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مشخص شده فعالیت می کنند و پذیرش کودکان و اشخاص با بیماری زمینه ای ممنوع است.

,

وی با اشاره به اجرای موفق پلاسما درمانی بر روی مبتلایان کرونایی، افزود: استان اردبیل از جمله استان‌های پیشرو در اجرای پلاسمادرمانی بود که از اوایل سالجاری آغاز بکار کرد.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: از بیماران مبتلا به کرونای بهبود یافته درخواست می شود تا در اقدامی خداپسندانه اقدام به اهدای پلاسمای خون برای کمک به بهبود سایر بیماران کرونایی کنند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه