اخبار داغ

مدیرکل اداره پست کرمانشاه خبر داد؛

اتمام بازسازی ساختمان اداره پست سرپلذهاب تا پایان سال

اتمام بازسازی ساختمان اداره پست سرپلذهاب تا پایان سال
حمید رضا فتاح از تزریق اعتبارات لازم و اتمام بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان سرپلذهاب تا پایان سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا فتاح در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهارداشت : در سفری یکروزه به شهرستان سرپلذهاب مشکلات حوزه پست این شهرستان با حضور فرماندار و رئیس و کارکنان اداره پست مورد بررسی قرارگرفت.

وی افزود : یکی از مشکلات این حوزه بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان است که در جریان زلزله تخریب شد و هم اکنون در زیربنای حدود ۴۰۰ متر در حال ساخت است که مشکلات اعتباری دارد و درحال رفع این موانع و جذب و تزریق اعتبارات لازم هستیم که تاپایان سال به اتمام برسد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,

مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه تصریح کرد : پروژه اقتصاد مقاومتی که در اجرای سریعتر دولت الکترونیک و تسریع خدمات به مردم کمک می کند نیز مورد بررسی قرار گرفت که در این شهرستان نیز تا چندماه آینده به سطح سایر شهرستانها برسد و اطلاعات آن برداشت شود.

,

فرماندار سرپلذهاب نیز گفت: بازسازی ساختمانهای اداری شهرستان که در زلزله آسیب دیده اند یکی از مواردی است که از طریق استانداری مودد پیگیری قرارگرفته است .

,

محبت جمالی نیا افزود : پروژه اقتصادمقاومتی اداره پست نیز در جلسه ای باحضورمدیرکل پست استانمورد بررسی قرارگرفت ک باعث آسانی روند خدمات رسانی و کاهش هزینه ها می شود .

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه